• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-22 22:09:29 följande:
    Du borde verkligen gå med i djurrättsalliansen. Du verkar asgrym (och söt)
    tack!! Jag borde det verkligen..
    Jag värnar definitivt om djur.. jag är vegeterian också..

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-22 22:10:17 följande:
    Om det är det du vill så verkar du kontraproduktivt.
    Därför att du sprider hat, skam och skuld omkring dig och ju mer sånt sprids desto mindre är chansen att människor söker hjälp.

Vet du vad effekterna av hetsjakten på pedofiler är?
    Att människor är rädda för spöken och att pedofilerna själva inte söker hjälp därför att de redan är "stämplade".
    Så effekten har alltså blivit att det är fler pedofiler ute i samhället som kan begå övergrepp eftersom de inte har kontakt med någon form av terapi.

Så det är det du vill? Att fler övergrepp ska ske?
    Grattis, du har lyckats!
    Äh du bara svamlar! Andledningen till att peddofiler inte bryr sig är sådana som du som är så förstående...
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 22:26:17 följande:
    ...ett sexualliv tycker jag är magstarkt att tycka att ett djur har..  
    Pudelns kärna, nu pun intended
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-22 22:15:22 följande:
    Kan du bemöda dig att svara på mitt inlägg 642 nu eller ska du fortsätta att vägra svara på det som är obekvämt?
    Jag svarade på frågan om vad som definierar djurplågeri och svarade att jag aldrig sagt något om djurplågeri.. 
    Vill du se mig som en människa som har stopp i tankeverksamheten får du hemskt gärna göra det..

Jag tycker zoofiler är egoistiska...thats it..

om jag vill förstå? vad är det jag ska förstå..? att människor vill ha någon slags kärleksrelation med djuret? 
    det har jag förstått redan...

vad är det mer du vill ha svar på?
    skriv raka frågor som jag kan svara på istället... 
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 22:27:25 följande:
    tack!! Jag borde det verkligen..
    Jag värnar definitivt om djur.. jag är vegeterian också..

Hugger balarna av dem ibland bara eler låter du någon annan sköta det åt dig?
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-22 22:19:01 följande:
    Är det att reducera sig att se sig som ett djur? Du verkar inte ha så höga tankar om djur.

Om en hund själv fick välja, tror du den vill bli kastrerad eller tror du den hade velat leva ut sin sexualitet?
    nja...mig veterligen så är människor högre stående än djur? intelligentare? vet rätt och fel? kan se konsekvenser av sitt handlande? 

Jag är en stor djurvän men jag ser dom inte som sexpartners nej...
  • Ellaria
    lillajag82 skrev 2012-04-22 21:56:06 följande:
    just det...det var du som undrade hur jag såg på hunden som diggade dina dofter när du hade mens.. 

hundar gillar dofter..hundar sniffar upp allting väldigt bra...jag har också haft hundar nära mig som blivit tokiga av min mensdoft men då har jag markerat rejält..

jag tror inte de är kåta faktiskt..jag tror du bara vill applicera det på djuret.. 
    Men läste du ens mitt inlägg? Jag kunde inte vara i deras lägenhet utan att stå mot en vägg, annars försökte hunden sätta på mig. Hunden hade stånd.
    You know nothing, Jon Snow
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-22 22:35:10 följande:
    Hugger balarna av dem ibland bara eler låter du någon annan sköta det åt dig?
    Jag hugger dom hellre än suger på dom ja...

Nä...nu är det dags att krypa till kojs...börjar bli lite väl tramserier här.. 
  • Anonym (Amanda)
    Ellaria skrev 2012-04-22 22:37:54 följande:
    Men läste du ens mitt inlägg? Jag kunde inte vara i deras lägenhet utan att stå mot en vägg, annars försökte hunden sätta på mig. Hunden hade stånd.
    Hade du dragit ned byxorna då hade du begått ett fel (i mina ögon dvs.), nu hanterade du situationen på ett bra sätt. 
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 22:39:18 följande:
    Nä...nu är det dags att krypa till kojs...börjar bli lite väl tramserier här.. 
    Hundkojan?
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator