• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • Anonym
    Anonym (Lisa) skrev 2012-04-23 08:36:54 följande:
    Lär dig läsa ordentligt. Jag har inte skrivit att hon är talesperson för alla och jag har inte skrivit att ALLA som är för djursex vill ha sex med djur.

Vad Lillajag82 skriver får du ta med henne. Jag är inte hon.
    Lär DIG att läsa ordentligt!
    DU hoppade in i en diskussion mellan mej och lillajag, du har inte rätt att känna dej felciterad.
    Gör om och gör rätt denna gång!!!!!!!!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-22 23:12:45 följande:
    Då använder man sig av lagliga, fredliga eller politiska metoder att påverka, inte våld, förstörelse eller ren terrorism! Tror man sig stå över lagen, så kan man gott skaka galler! 

Www.djurrattsalliansen.se tänk om tänk rätt! Det är inte försent att göra gott
  • Anonym (Blir Trött)
    Anonym skrev 2012-04-23 08:41:31 följande:
    Jo det har ju det.
    Du påstod att du inte bangar för något men helt plötsligt när det börjar hetta till under dina fötter vägrar du svara.
    Det är pinsamt genomskilnigt att det du inte ställer upp på betraktar du som sjukt. Frågan är snarast vem som är sjuk.

"Jo det har ju det"? Nej, min kille vill inte och har inte frågat om jag vill äta bajs. Ja jag står för att jag tycker bajsätning ÄR sjukt, gillar du det är det din ensak. Det jag inte ställer upp på (t.ex. kiss&bajs, djursex, förnedring och strypsex) ställer inte min kille upp på heller. Vi vet vad den andre gillar.

F ö känner jag inte att det hettar till under mina fötter, och jag vägrar inte svara. Nu handlar tråden inte om mig, jag ville bara ge min bild och åsikt ang killar med flickvän som känner ett sånt starkt behov av att kolla in andras musar, rumpor what ever. Samt att bilder på djur i sexuella situationer får det att ringa varningsklockor i mina öron iallafall. Hoppas det gör det i ts också.  
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-22 22:53:23 följande:
    Det är inget svar och det borde du fatta själv.
    Man svarar inte att det inte är på frågan vad är...

Svara ärligt. Vill du förstå eller vill du skrika ut din avsky?
    Då frågar jag dig igen vad det är jag ska förstå? 
    Är det att jag ska förstå att vissa människor ser djur som potentiella sexpartners?
    eller vill du att jag ska förstå och acceptera att folk vill se djur som sexpartners? 
    Eller vill du att jag ska förstå att hundar ofta vill sätta på människor för att de juckar mot ens ben?

Jag kan ställa hur många frågor som helst tillbaka när jag inte vet vad det är jag ska förstå...
    tro mig..jag är seriöst intresserad av hur man kan se en pitt på en hund i en youtube film när det verkligen inte syntes NÅGONTING!! 

Jag kan fortsätta diskutera det här i all oändlighet..
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 08:02:57 följande:
    Risken för trakasserier och stalkning av andra medlemmar är uppenbar.
    Jag har varit med om det förut för att jag haft åsikter som avviker från PK. Om du tror att jag ens riskerar att råka ut för det igen så är du inte fullt frisk.
    Nä det hade jag inte heller vågat riskera...
  • Meddelande borttaget
  • Anonym
    Anonym (Blir Trött) skrev 2012-04-23 08:55:51 följande:
    "Jo det har ju det"? Nej, min kille vill inte och har inte frågat om jag vill äta bajs. Ja jag står för att jag tycker bajsätning ÄR sjukt, gillar du det är det din ensak. Det jag inte ställer upp på (t.ex. kiss&bajs, djursex, förnedring och strypsex) ställer inte min kille upp på heller. Vi vet vad den andre gillar.

F ö känner jag inte att det hettar till under mina fötter, och jag vägrar inte svara. Nu handlar tråden inte om mig, jag ville bara ge min bild och åsikt ang killar med flickvän som känner ett sånt starkt behov av att kolla in andras musar, rumpor what ever. Samt att bilder på djur i sexuella situationer får det att ringa varningsklockor i mina öron iallafall. Hoppas det gör det i ts också.  
    Vad din kille frågat efter har inte med saken att göra!
    Du påstod att du inte bangar för något men du snurrar bara in dej mer och mer.
    Vad jag ville påvisa är att du är inskränkt och fördomsfull och du lyckas med bravur måste jag säga!!!!!
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-23 08:57:14 följande:
    Då frågar jag dig igen vad det är jag ska förstå? 
    Är det att jag ska förstå att vissa människor ser djur som potentiella sexpartners?
    eller vill du att jag ska förstå och acceptera att folk vill se djur som sexpartners? 
    Eller vill du att jag ska förstå att hundar ofta vill sätta på människor för att de juckar mot ens ben?

Jag kan ställa hur många frågor som helst tillbaka när jag inte vet vad det är jag ska förstå...
    tro mig..jag är seriöst intresserad av hur man kan se en pitt på en hund i en youtube film när det verkligen inte syntes NÅGONTING!! 

Jag kan fortsätta diskutera det här i all oändlighet..
    Du kan börja med att svara på den fråga som ställts ett tiotal gånger men du VÄGRAR att svara på.
    Så svårt kan det inte vara att svara.

Vill du förstå eller vill du skrika ut din avsky?
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 08:26:17 följande:
    Så hon är talesperson för alla?  Lillajag82 pratar om DE. De betyder plural som betyder flera som i det här fallet betyde ALLA SOM INTE HÅLLER MED MEJ!

Så är ETT undantag att betrakta som en regel?
    Och det viktigaste. Är att "betrakta som en sexualpartner" liktydigt med att sex sker?
    Svar: NEJ.

Den kopplingen ni gör sker i ert huvud och betyder att ni har snuskig fantasi. Ni säger att de som fantiserar om sånt ska söka hjälp. VEM behöver den hjälp ni dillar om?
    Ja! Ser jag någon i tråden som tycker att sex med djur är helt isin ordning så drar jag slutsatsen att man KAN EVENTUELLT se ett djur som en sexualpartner... 
    Eller de som tycker det är ok är bara moraliskt fördärvade eller vad? 
    Jag förstår inte heller pedofili eller nekrofiler...det är försvarslösa människor eller VAR människor..
    Jag ser sambandet mellan djur och människa likadant! Människan är högre stående än djur och har makt över sina husdjur. Då ser jag det som att man uttnyttjar sin makt! 
  • lillajag82
    Legionen skrev 2012-04-23 08:30:26 följande:
    Dra åt helvete din äckliga tjurknullarsvin ! det är du som är ett stort äckel med jävligt sjuka fantasier om djur ! För en normal människa skulle inte ha hackat på mig utan hållit med mig istället!
    AJAJ...inte så..

Ja det ÄR äckligt med människor som tänder på djur..det TYCKER jag också...och MAJORITETEN tycker likadant..ja det är ONORMALT att tända på djur eftersom majoriteten absolut inte gör det..

men tyvärr..vi kan inte göra något åt det..lika lite som att det finns homosexuella,nekrofiler och pedofiler...

Jag personligen tycker att homosexualitet är helt i sin ordning..då får man ett samtycke som är klart och tydligt..där är det ingen som har ett mentalt överläge över den andre.. 
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator