• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-22 22:40:59 följande:
    Hundkojan?
    då skulle du mått va? 

hahahaha...godnatt animallovers...
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 22:34:41 följande:
    Jag svarade på frågan om vad som definierar djurplågeri och svarade att jag aldrig sagt något om djurplågeri.. 
    Vill du se mig som en människa som har stopp i tankeverksamheten får du hemskt gärna göra det..

Jag tycker zoofiler är egoistiska...thats it..

om jag vill förstå? vad är det jag ska förstå..? att människor vill ha någon slags kärleksrelation med djuret? 
    det har jag förstått redan...

vad är det mer du vill ha svar på?
    skriv raka frågor som jag kan svara på istället... 
    Det är inget svar och det borde du fatta själv.
    Man svarar inte att det inte är på frågan vad är...

Svara ärligt. Vill du förstå eller vill du skrika ut din avsky?
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 22:39:18 följande:
    Jag hugger dom hellre än suger på dom ja...

Nä...nu är det dags att krypa till kojs...börjar bli lite väl tramserier här.. 
    Jadu får de svar du förtjänar. Höj din nivå så får du bättre svar.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-22 22:25:11 följande:
    Vi måste statuera exempel ibland! Och ja vi behöver fler medlemmar som menar allvar, och som tar upp djurens försvar då de själva ibland inte klarar av det själv utan blir plågade av pervon
    Då använder man sig av lagliga, fredliga eller politiska metoder att påverka, inte våld, förstörelse eller ren terrorism! Tror man sig stå över lagen, så kan man gott skaka galler! 
  • Ellaria
    Anonym (Amanda) skrev 2012-04-22 22:40:19 följande:
    Hade du dragit ned byxorna då hade du begått ett fel (i mina ögon dvs.), nu hanterade du situationen på ett bra sätt. 
    Det hade ändå inte varit djurplågeri.
    You know nothing, Jon Snow
  • Anonym (Amanda)
    Ellaria skrev 2012-04-22 23:27:01 följande:
    Det hade ändå inte varit djurplågeri.
    Nej, har jag påstått det? Det hade varit tidelag.
  • Anonym
    Anonym (Amanda) skrev 2012-04-22 23:31:18 följande:
    Nej, har jag påstått det? Det hade varit tidelag.
    Äh, inte då.
    Du hade tyckt att det var moraliskt fel men till tidelag kan du inte få det.
  • Legionen

Ärligt alltså ! Jag har alltid trott att det fanns få människor i ett modernt samhälle som sverige som har sex med djur men efter att jag har läst kommentarerna på denna tråd så har jag förstått att det är mer än så ! Ni är riktigt sjuka individer ! Mer behöver jag inte säga !

• Anonym (Amanda)
    Anonym skrev 2012-04-22 23:39:31 följande:
    Äh, inte då.
    Du hade tyckt att det var moraliskt fel men till tidelag kan du inte få det.
    ?
    Tidelag - könsumgänge mellan människa och djur (NE) 
  • Ellaria
    Legionen skrev 2012-04-22 23:59:07 följande:
    Ärligt alltså ! Jag har alltid trott att det fanns få människor i ett modernt samhälle som sverige som har sex med djur men efter att jag har läst kommentarerna på denna tråd så har jag förstått att det är mer än så ! Ni är riktigt sjuka individer ! Mer behöver jag inte säga !
    Nej, de är inte sjuka. Det är ingen sjukdom att tända på djur. Dina åsikter är inte nån sorts lag, det hoppas jag du förstår.
    You know nothing, Jon Snow
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator