• Anonym

Hemligt nummer. Svarar du?

Jag har flertalet vänner som aldrig svarar i telefonen om det är hemligt nummer. Är detta vanligt?
    Ni som inte svarar, vad är ni så rädda för? 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hemligt nummer. Svarar du?
  • Anonym

Får telefonförsäljare ens ringa från dolt nummer?

• Kattdamen

Jag brukar svara numera, de som ringer med dolt nummer är oftast någon jag behöver prata med.

En kopp te, tack.
  • Neko

Jaa det är oftast läkare eller sånt. Har en del sådana kontakter pga sonens autism.

• ZZeebra

Svarar alltid på dolt nummer här hemma och på mobilen.
    Ringer det däremot ett annorlunda nummer jag inte känner igen brukar jag inte svara, har svarat några gånger på sådana nummer och det är alltid telefonförsäljare..

• LakLak

Jag svarar OM jag känner för att prata med mina svärföräldrar. Dom är dom enda som ringer från hemligt nummer

• Linda1976
    Anonym skrev 2012-05-01 20:35:21 följande:
    Får telefonförsäljare ens ringa från dolt nummer?
    Nej, det får de inte.
    nailorama.blogspot.com/ -ytligt intressant färgglatt
  • Anova

Troligtvis är det någon av mina föräldrar om det är hemligt nummer. Jag svarar nästan alltid.

• Anwen

Svarar alltid, tyvärr... Har tänkt flera gånger att endast svara på nummer jag känner igen, men glömmer alltid bort det när telefonen ringer :P

• happy 78

Bara om jag väntar samtal från vc eller MVC/ BVC . Annars svarar jag bara på nummer jag känner igen. Är det nån som vill nåt får de lämna meddelande. Brukar kolla upp numret som ringt och oftast är det försäljare de ggr jag ej känner igen numret.

Svar på tråden Hemligt nummer. Svarar du?