Hemligt nummer. Svarar du?
Jag har flertalet vänner som aldrig svarar i telefonen om det är hemligt nummer. Är detta vanligt?
Ni som inte svarar, vad är ni så rädda för?
Jag har flertalet vänner som aldrig svarar i telefonen om det är hemligt nummer. Är detta vanligt?
Ni som inte svarar, vad är ni så rädda för?
Jepp jepp
Nope är det hemligt nr eller något nummer jag inte känner igen svarar jag inte. Är det viktigt får dom prata in på svararen.
Ja jag svarar på hemligt för antingen är det mamma som ringer från jobbet eller så är det mitt eget jobb som ringer
Nackdelen med att jobba på sjukhus, hehe ![]()
Däremot svarar jag aldrig på okända nummer. Är typ alltid telefonförsäljare då... 
Jag röstade på "Ja, jag svarar alltid i telefonen" men på hemtelefonen har vi ingen nummerpresentatör
På mobilen svarar jag också alltid, även om det är sällan någon ringer på den.
På hemligt nummer svarar jag alltid. Det är oftast bvc, läkaren eller så.
På ett nummer jag inte känner igen så svarar jag inte alltid. Jag brukar kolla upp numret på hitta.se först, haha. Jättefångt, jag vet.
Ja det gör jag absolut. Jag har rätt många vänner som kör med hemligt nummer.
Jag svarar alltid på skyddat nummer utifall att det skulle vara något viktigt. Det ringer aldrig telefonförsäljare till mig så det är inget jag tänker på.
Svarar inte när jag ser att det är ett nr som troligen är någon försäljare/undersökning osv (gärna på kvällstid och helger). Vid dolt nr svarar jag alltid, kan ju vara något viktigt. På dagen något som gäller dagis eller jobb eller något annat. Ser ingen anledning att inte svara.
Jag tycker inte att jag kan svara enligt något av de alternativ som ges.
Om jag är på jobbet så svarar jag alltid i telefonen. Det är självklart.
När det ringer på min privata telefon så svarar jag ibland om det är "privat nummer", men ibland inte. Det beror mest på om jag tycker att jag hinner med att ta ett samtal just då från någon som jag inte vet vem det är.