• Anonym

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

Trodde pappas grogg var ren läsk när jag var 6-7 år och hann ta 3-4 rejäla klunkar innan jag kände den hemska smaken och sprutade ut grogg över hela golvet. Hehe, tala om att inte fatta hur pappa kunde gilla alkoholsmaken i den åldern!

• Anonym

Kaffe i nappflaskan istället för välling.

Slängde iväg tändaren istället för smällaren...aj..

• Anonym
    Paisley skrev 2012-05-11 23:28:04 följande:
    Haha piggnade ungen till då eller hann du inse ditt misstag?

Jag upptäckte det precis innan hon fick flaskan.
  • Anonym

när jag var liten välte jag muggen med tandborstar på handfatet, syrrans åkte i toaletten, när jag tog upp den tappade jag den i kattlådan *facepalm*
    var väl 8 , blev rädd o satte den i muggen igen 

• Anonym

Var så tok sugen på popcorn (poppar i kastrull) hade precis tagit dom sista, kändes hur det riktigt vattnades i munnen. Saltar och sätter mig tillrätta i soffan.. spottar och fräser vid första näven, då har jag lyckats ta socker istället för salt och alla butiker var stängda. Och det hände.. ikväll. Det var de fredagsmyset de, happ.

• Anonym

En väldigt het sommardag här hemma (närmre 30c) så hittade jag sambons vattenflaska med vatten i och la in den i kylen, han kommer in och är helt röd i ansiktet och bara måste ha nåt kallt att dricka.
    Han tar flaskan och halsar allt vad han kan.
    Ser på honom att han blir lila i ansiktet och tror han sat i halsen, men han slänger ifrån sig flaskan och tar ett djupt andetag, det va visst flaskan med hb i....  

• Anonym

Jag jobbar på förskola och det är väldigt många föräldrar man möter dagligen. Nu har vi fått några nya barn också så ännu fler föräldrar. Vi sitter i matsalen och äter och det kommer en mamma. Jag hälsar på henne och ropar sedan på hennes barn att mamman kommit. Mamman ser förvirrad ut och barnet jag ropat på verkar inte bry sig om att mamma kommit. Min ena kollega påpekade att det inte var det barnets mamma. Måste tillägga att denna mamma hade slöja vilket inte den andra mamman har.

• Anonym

Själv har jag råkat koka kaffe på cornflakes. Vet fortfarande inte hur det gick till men jag blev lite förvånad när det inte var kaffe i kitteln...

• Anonym

När jag precis träffat min man var vi hemma hos hans föräldrar och hälsade på en dag. Hans 7 år yngre lillebror bodde fortfarande hemma då, men var i den åldern då han sov länge. Min man och hans pappa var ute och grejade med någonting och jag var kvar inne.
    Efter ett tag kommer brodern upp, vilket jag missat, jag ser honom bara bakifrån (de var rätt lika) lägger armarna runt midjan, börjar småsmeka honom över magen (tur jag inte förde armarna neråt!) och pussar han på halsen och säger "hej älskling!"
    Hahaha, tror dock han blev mer generad än mig

• Anonym
    Anonym (Rosa dildo) skrev 2012-05-12 09:26:04 följande:
    Min storasyster jobbar som förskolelärare och 2 gånger i veckan så får alla barnen (de som vill) ta med sig något hemifrån att visa upp för de andra barnen.
    Min syster satt i ringen tillsammans med de andra och frågade om någon hade med sig något. En liten flicka räckte upp armen och sa att hon hade med sig något. Min syster ber då flickan att gå och hämta det. Efter en liten stund kommer flickan in i rummet igen och visar upp den ''rosa ficklampan'' för de andra barnen. Min syster höll på att ramla baklänges och såg att det inte alls var någon ficklampa. Flickan hade fått med sig en dildo. Innan flickan hann skicka runt den så får en annan förskolelärare tag på dildon och lägger ner den igen i flickans ryggsäck - pinsamt för föräldrarna haha.
    Hahah gud vad roligt!!
Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!