• Anonym

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

Som barn hade jag ofta mask i magen och då rekommenderade en äldre dam att blanda ättika å vatten på en bomullstusd och ha den mellan skinkorna. Första gången gick allt kanon å masken försvann efter ett par dagar! Andra gången var min mamma stressad och tyckte antagligen jag var allmänt gnällig ( var lite hypokondrisk ) När jag fick tussen så tyckte jag att det brände och sved i rumpan men mamma som bara tyckte att jag överdrev insåg efter några timmar att hon glömde blanda med vatten så jag hade bara ättika på tussen!!! Maskarna sten dog och har inte haft det efter det men min rumpa fick lite stryk.. Hahhah

• Anonym
    Anonym (övertygande) skrev 2012-05-13 12:58:54 följande:
    Om det vore så väl....

Skäms
    Jag fattar inte :( 
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-13 14:29:27 följande:
    Jag fattar inte :( 

Haha inte jag heller tror jag..

.. så du visste inte att det var din bror som var tomte eller!?   
  • Anonym
    Anonym (*skäms*) skrev 2012-05-12 22:47:25 följande:
    En gång råkade jag tanka 98 oktan istället för 95 HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA!! (skämmigt)
    Kräks
  • Anonym

När vår dotter var liten sov hon ibland mellan oss. Jag vaknade en natt och letade förbrilt efter henne i mörkret. Jag fick tag i hennes arm men kunde inte hitta resten av bebisen!! Släppte makens kalsång då jag insåg att jag letade på heeelt fel ställe. Bebben låg ju i spjälsängen! Hahah

• Anonym
    Anonym (Ljungagubben) skrev 2012-05-13 18:33:07 följande:
    Fantastisk tråd! Skall bidra med några fadäser ur det egna livet:

Fler än en gång när jag hållit på att byta från sommar- till vinterhjul (eller omvänt) på bilen har jag lyckats med konststycket att skruva tillbaka det hjul jag nyss monterat loss och glatt hissat ner bilen. Hittills har jag alltid insett misstaget innan jag plockat undan alla verktyg, peppar peppar.
    Vi hade tre sommardärck och ett vinterdäck på bilen en hel vecka innan vi upptäckte att vi gjort en liknande miss i år.

Som tonåring råkade jag säga "Puss puss, jag älskar dig!" som avslutning på ett telefonsamtal med min (relativt nye) pojkväns mamma. Det var sjukt pinsamt när man var en stackars fjortis.
  • Anonym

Well..sagt fel namn vid sex är väl det värsta jag gjort..tror jag.
    kommer inte på något direkt roligt just nu

• Anonym
    QueenObscene skrev 2012-05-13 19:45:43 följande:
    Åh, kom ju på några till...

Grannens katt hade sprungit bort. Sitter och röker på balkongen och ser då grannens katt! Hade packat upp en del saker från vinden och hade så lämpligt tomma flyttlådor, så jag tog en, sprang ut på gården och fångade katten i lådan. (mest av säkerhetsskäl för egen del, visste ju inte om katten gillade att bli buren). Knallar iväg till grannen, som redan har fått tillbaka sin katt... Den jag fångat ser exakt likadan ut. Släpper ut kattstackarn i lådan illa kvickt. Hoppas än idag att ingen såg mitt kattnappningsförsök...

När min sambo och jag ganska nyss träffats skulle jag låna hans bil. Jag går ut, låser upp, Sätter mig och försöker starta. Inget händer. Håller på ett tag, det går inte, så jag sträcker mig efter min väska som jag slängt i baksätet för att ringa killen och tala om att bilfan inte funkar. Då ser jag att det är fel bil.
    En exakt likadan, dock. Jag fick jävligt bråttom ut. Satt även med en cigg i munnen så ägaren lär ha undrat varför bilen luktade rök. Den rätta bilen stod ca 20 m bort på samma gata...

... Och min kompis som tog sin katts p-piller är kvinna. Både hon och katten mår bra. :)
  • Anonym
    Loveistheshit skrev 2012-05-12 14:01:46 följande:

Varför skriver du sådär? Inte speciellt snällt

Nej kanske inte, men faktum är att det ÄR en ganska uttjatad vandringssägen. Jag har  läst den på minst 10 olika ställen + att bekanta berättat den för mig i olika varianter (och då har det gällt deras kusin eller deras mosters granne, typ....) Tror att den är med i Klintbergs andra bok också.
  • Anonym

Jag och min förra sambo var lite "heta" en kväll och skulle till i sovrummet. Han frågar mig vart glidmedlet (har torra slemhinnor) är och jag tar fram en flaska ur nattduksbordet och ger den till honom. Han trycker rejält på flaskan och jösses vad det svider till... har fått tag i rengöringsspriten till min dildo i stället... ajajaj

Jag var snabb till duschen....

Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!