• Anonym

Varför bryr ni er inte om hur ni ser ut ??

Det var då h-vete vad det ska poppa upp trådar likt denna på FL.
    Börjar misstänka att personer som skriver dessa verkligen försöker se bra ut för karlar utan att det går vägen med någon man, möjligtvis avundsjuka på att kvinnor i mjukisar och toffs på huvdet har en karl.   

• Anonym

jag tycker även att det är viktigt ( för mig iallafall!) att fixa sig när man bara är hemma, städar, påtar i trädgården eller vad man än gör, man vet ju aldrig om det kommer någon på besök.
    Jag sover med smink på, jag tror att min man på 5 år sett mig utan 2 ggr 

• Anonym
    La Lola skrev 2012-05-16 12:38:55 följande:
    Sover du med smink på? Fan då är du ju lika skabbig som mig!
    ?
  • Anonym

God hudvård? Sova med smink? HAHA!

• Anonym

Min man på 5 år sett mig utan 2grr

Är din man 5 år? SKÄMT OCH SIDO. Det var lite kul

• Anonym
    La Lola skrev 2012-05-16 12:42:51 följande:
    Visst rimmar det illa?!
    Ja lite så kan man väll säga HAHA Solig
  • Anonym
    Kattdamen skrev 2012-05-16 12:43:20 följande:
    Okej, om det är mineralsmink är det ju ingen fara.
    Jag tror inte det finns någon hudvårds terapeut som säger att det är bra/ok att sova med smink på sig (hela tiden) HELA TIDEN även om det är mineralsmink...
  • Anonym
    Millicent skrev 2012-05-16 12:47:18 följande:
    Fast gillar man att sova med smink så gör man väl det. I mina ögon inte värt tiden det måste ta att ha en snygg sminkning dygnet runt och jag kan inte leva mig in i behovet på annat sätt än att det skulle röra sig om att inte kunna stå ut med hur man egentligen ser ut.
    Jo gillar man det så gillar man det de är en självklarhet. MEN ts säger att hon har god hudvård det har man inte om man solar solarium och sover med sitt smink varje natt i flera år.. =)
  • Anonym

Jag är snyggare utan smink, eller i alla fall snyggare när jag inte har smink varje dag eftersom att jag lätt tappar ögonfransar av mascara, får mycket finnar av foundation, trots att jag provat säkert 20 olika sorter, både vanliga och mineral. 

Håret tvättar jag varannan dag, ibland är det fixat, ibland ofixat. Försöker att alltid klä mig bra. Finns viktigare saker att lägga pengar på än naglar som ändå bara går av eller är handikappande så man fasen inte ens kan knäppa byxorna med dom, tycker personligen att manikyr-naglar och fixade naglar mest ser läskigt och äckligt ut, inte alls vackert eller exklusivt som många andra verkar tycka :S

Solarium solar jag inte heller eftersom att jag tycker att det är viktigare att inte få rynkor eller cancer och tycker att man är vackrare som blek, i alla fall många. Förutom ben då kanske... men just ansiktet i alla fall under vinterhalvåret.

Tränar gör jag men är tjock ändå, min smala sambo älskar mig och mitt hull, har inte gått upp under förhållandet utan har varit sådan här hela tiden. Jag är stark och frisk ändå! Glad 

• Anonym
    Fia 28 skrev 2012-05-16 12:46:08 följande:

Jag bryr mej om hur jag ser ut, dock kan jag gå runt hemma osminkad och med omatchande kläder. Enligt dej tar jag tydligen itne hand om mej då jag är blek. Får soleksem efter 15 minuter i stark sol om jag inte smörjer massa klet på mej. Solarium tänker jag aldrig gå till och brun utan sol ger mej finnar.

Kanske du inte ens är attraktiv. Kanske folk tittar på dej för att du ser konstig ut?

min mans kompisar säger att dom önskar att deras fruar lade ner lika mycket tid som mig, jag får ofta höra att jag är attraktiv ( förutom från avundsjuka mjukisbrallor till fruar ), men mina väninnor tycker att jag ser bra ut
Svar på tråden Varför bryr ni er inte om hur ni ser ut ??