Jag är snyggare utan smink, eller i alla fall snyggare när jag inte har smink varje dag eftersom att jag lätt tappar ögonfransar av mascara, får mycket finnar av foundation, trots att jag provat säkert 20 olika sorter, både vanliga och mineral.
Håret tvättar jag varannan dag, ibland är det fixat, ibland ofixat. Försöker att alltid klä mig bra. Finns viktigare saker att lägga pengar på än naglar som ändå bara går av eller är handikappande så man fasen inte ens kan knäppa byxorna med dom, tycker personligen att manikyr-naglar och fixade naglar mest ser läskigt och äckligt ut, inte alls vackert eller exklusivt som många andra verkar tycka :S
Solarium solar jag inte heller eftersom att jag tycker att det är viktigare att inte få rynkor eller cancer och tycker att man är vackrare som blek, i alla fall många. Förutom ben då kanske... men just ansiktet i alla fall under vinterhalvåret.
Tränar gör jag men är tjock ändå, min smala sambo älskar mig och mitt hull, har inte gått upp under förhållandet utan har varit sådan här hela tiden. Jag är stark och frisk ändå!