• Anonym

Varför bryr ni er inte om hur ni ser ut ??

Smink för ofta gör jag jag får stora finnar i hela ansiktet och att färga håret för ofta gör att jag tappar en massa av håret. Så jag anser att jag är vackrare utan eller med minimalt med smink och hellre lite utväxt i håret än inget hår alls.
    Favoritgympaskorna används flitigt och håret sätts gärna upp i en slarvig knut.
    Att vistas ute hel och ren är däremot en annan sak anser jag.     

• Anonym
    Sopdoris skrev 2012-05-17 12:52:14 följande:
    Med tanke på att TS faktiskt sover med smink tror jag det handlar om vanlig svartsjuka helt enkelt. Måste va tungt att aldrig kunna vara sig själv eller se ut så som man blev skapad... Har din man också på sig smink på natten TS? Annars tycker jag nog det e lite orättvist...
    Jag har en kompis som är sådan. Hon önskar innerligt att hon skulle våga visa sig utan smink. Hon har jättebra självkänsla och självförtroende men det här att gå utan smink, för henne är det som att gå ut utan kläder och till och med det skulle hon känna sig mer bekväm i.
    Det kan omöjligen vara bra att sova med smink. Det gör inte min kompis. Hon rengör alltid ansiktet noga varje kväll och lägger nytt smink på morgonen
  • Anonym

Jag gillar porriga tjejer så rätta er efter det goddamnit!!! Stringtrosor, pushup, jeans/vyxor som skär in i rumpan så ni nästan ser nakna ut,

• Anonym
    Anonym skrev 2012-05-17 15:17:16 följande:
    Jag gillar porriga tjejer så rätta er efter det goddamnit!!! Stringtrosor, pushup, jeans/vyxor som skär in i rumpan så ni nästan ser nakna ut,
    Jag gillar inte dig så därför vill jag inte att du tänder på mig..därför blir det boxertrosor, vanlig bh och mysbrallor för att du ska hålla dig så långt borta som möjligt från mig
  • Anonym
    Ely skrev 2012-05-17 14:21:37 följande:
    ni tycker att TS är patetiskt, dum, hånar henne osv.

Ni är inte så mkt bättre själv om ni kollar era dumma inlägg 
    Håller med.

Det finns dom som gillar att fixa sig, det finns dom som inte gillar det. Båda har bra argument till varför mitt val är det bästa.

Jag och min sambo är två av dom som fixar sig. Vi trivs med det.

Jag bryr mig inte så mycket om hur andra ser ut. MEN dom som går runt och luktar illa, HELT opassande och/eller trasiga kläder och med ovårdat hår .. hua !! Kräks Dom behöver fan i mig en spark i baken. Visst handlar inte livet om bara utseendet, men utseendet är ändå en del av livet och det är inte normalt i mina ögon att se ovårdad ut.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-17 15:20:31 följande:
    Tjejer ska vara sexiga och inbjudande, det är en skyldighet!
    Äsch... min man tycker att jag är sexig..thats enough...vad andra tycker skiter jag i.. hemma går jag mest naken, så det funkar för oss
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-17 15:17:16 följande:

I många andra länder har de fattat detta, jag skyller Lite på terroristfeministerna som har mer hår på sig än björnar! Blä
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-17 15:23:23 följande:
    Äsch... min man tycker att jag är sexig..thats enough...vad andra tycker skiter jag i.. hemma går jag mest naken, så det funkar för oss

Tråkigt att höra! Du behöver inte gå naken på stan men lite sexigt så man fastnar med blicken!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-17 15:25:36 följande:
    Tråkigt att höra! Du behöver inte gå naken på stan men lite sexigt så man fastnar med blicken!
    varför det? Jag är gift och har inte till uppgift att kåta upp dig...jag klär mig som jag tycker är bekvämt och skiter i vad du eller andra män/kvinnor tycker liksom.....Min man gillar mig och det är det enda som betyder något
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-17 15:27:25 följande:
    varför det? Jag är gift och har inte till uppgift att kåta upp dig...jag klär mig som jag tycker är bekvämt och skiter i vad du eller andra män/kvinnor tycker liksom.....Min man gillar mig och det är det enda som betyder något

Vad har gift med det här att göra? Otroligt dålig ursäkt, ta på dig nått sexigt istället för allas skull
Svar på tråden Varför bryr ni er inte om hur ni ser ut ??