• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Anonym (lämna)
    Janice01 skrev 2012-06-26 15:12:58 följande:
    Jag har belägg för det!
    I en mycket omtalad (här på FL) undersökning av RFSU tror jag det var så var det bara 3% av alla män (15-65år) som aldrig tittade på porr, ca 69% tittade alltid på det medan dom onanerade och 28% någon gång i bland.
    Påhittade siffror ger jag inte mycket för
  • Sarah f
    Janice01 skrev 2012-06-26 15:14:59 följande:
    År det tarvligt? Nu är du bra nervärderande mot de som är handikappade!
    Jag undrar bara för att du verkar så sjukligt intresserad av hur de skulle påverkas av porr.

Jag är mycket intresserad av hur du förklarar att män utan syn kan bli upphetsade. Sedan, raring, säger man inte "handikappade", det är det tarvliga i frågeställningen.. Jag har försökt antyda det ett par gånger, men du märker det visst inte. 

Alla som generaliserar är idioter.
  • Fridayyy
    Jag har belägg för det!
    I en mycket omtalad (här på FL) undersökning av RFSU tror jag det var så var det bara 3% av alla män (15-65år) som aldrig tittade på porr, ca 69% tittade alltid på det medan dom onanerade och 28% någon gång i bland.
    Det är aldrig nån som svarar på om det var så att den undersökningen gjordes ex av SIFO eller om det bara berörde de som redan var inne på deras internetsida. Det ger nog olika resultat.
  • Janice01
    Sarah f skrev 2012-06-26 14:24:31 följande:
    Oj oj, här kackar vi i eget bo eller är det synfel?
    Du har inte så mycket att göra va?
    Sitta och leta efter stavfel eller gramatiska fel i 2 veckor gamla inlägg......
    Skaffa dej ett jobb eller meningsfullare liv!
  • Sarah f
    Jag har belägg för det!

Men om det är en nätundersökning så är den inte representativ för hela populationen.
  • Sarah f
    Janice01 skrev 2012-06-26 15:19:16 följande:
    Du räknade till 47 ord i ett inlägg, så vad snackar vi om egentligen? Du gillar inte att man säger emot eller synar ditt snack?
  • Sarah f
    Janice01 skrev 2012-06-26 15:19:16 följande:
    Lär dig argumentera om du vill få fram en åsikt.
  • Janice01
    Anonym skrev 2012-06-26 14:52:17 följande:
    Förstår du verkligen inte? Du säger att män tänder visuellt. Enligt din teori upphör alltså förmågan att bli kåt om en man förlorar synen. Vad jag pratar om handlar inte om på vilka sätt handikappade onanerar, det handlar fortfarande om HUR och av VAD män blir upphetsade av. Du säger att det sker visuellt, alltså kan bara en man med bra syn bli kåt, enligt din världsuppfattning.

Förstår du nu?
    Ahhhh en messersmitter till som inte klarar av att läsa....
    Var säg ett ända ställe där jag påstår att män BARA tänder visuellt! Och har jag sagt att alla dvs 100% gör det? Nope, jag har sagt att det flesta gör det inte alla!
  • Fridayyy

Men även om män tänder visuellt så behöver de ju inte se på porr. De kan ju även se på sin fru/flickvän??? Jag fattar inte varför man förutsätter att män måste se andra människor ha sex? Det är ju ett ganska tråkigt sätt att ha sex, sitta och titta på en skärm?  

• JOE01
    Jag har belägg för det!
    Låter som lite hög siffra med 69 % men vad vet jag. JAg vet iaf vilken procent jag tillhör.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!