• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Anonym
    Sarah f skrev 2012-06-26 15:58:21 följande:
    Samt att man kan öva upp förmågan att tända på andra sätt.
    Ja precis

Kollar man ex på porr varje gång man vill bli kåt för att onanera så vänjer man sig vid att enklast tända visuellt och det blir svårare att tända på andra sätt
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-26 15:58:58 följande:
    Suck!
    Är det kanske Janice som måste sucka anonymt eftersom "hon" lovat att inte svara längre på det jag skriver
  • Sarah f
    Anonym skrev 2012-06-26 16:07:22 följande:
    Ja precis

Kollar man ex på porr varje gång man vill bli kåt för att onanera så vänjer man sig vid att enklast tända visuellt och det blir svårare att tända på andra sätt
    Jag tycker det är lustigt att de som förespråkar porr hårdast menar att det är så utvecklande för sexualiteten men inte en enda berättar om att ha provat att skärpa andra sinnen. Är det verkligen att utforska sin sexualitet, eller är det snarare att utforska en enda variant?
    Alla som generaliserar är idioter.
  • Jellybeanbaby

Tänk att den här tråden skulle bli tändstoff åt så heta diskussioner... :)

• Anonym (Blackcocklover)

Hej! Här hemma har vi vad många anser vara omvända roller i det här ämnet. Jag porrsurfar minst 10 timmar i veckan, är mammaledig så jag har en hel del fritid. Blir fullständigt vansinnig om min gubbe skulle lägga sig i att jag porrsurfar och det har ingenting med honom att han inte skulle räcka till att göra. 
    Det är bara så att jag ÄLSKAR stora svarta kukar, men avskyr svarta män. Så det är inte direkt någon risk att jag skulle gå ut och leta upp någon svart man att suga av bara för att jag gillar stora svarta kukar.
    Jag BEHÖVER titta på dem, jag vill inte röra dem, jag bara måste se en stor svart monsterkuk varje dag annars blir jag väldigt lättirriterad och stingslig. 

• Anonym
    Anonym (Blackcocklover) skrev 2012-06-26 19:12:23 följande:
    Hej! Här hemma har vi vad många anser vara omvända roller i det här ämnet. Jag porrsurfar minst 10 timmar i veckan, är mammaledig så jag har en hel del fritid. Blir fullständigt vansinnig om min gubbe skulle lägga sig i att jag porrsurfar och det har ingenting med honom att han inte skulle räcka till att göra. 
    Det är bara så att jag ÄLSKAR stora svarta kukar, men avskyr svarta män. Så det är inte direkt någon risk att jag skulle gå ut och leta upp någon svart man att suga av bara för att jag gillar stora svarta kukar.
    Jag BEHÖVER titta på dem, jag vill inte röra dem, jag bara måste se en stor svart monsterkuk varje dag annars blir jag väldigt lättirriterad och stingslig. 
    Det låter som ett beroende
  • Sarah f
    Anonym (Blackcocklover) skrev 2012-06-26 19:12:23 följande:
    Kära nån. Jag kan inte låta bli att tycka det låter komiskt! Förlåt, men tanken på att BEHÖVA se en svart snopp är väldigt skrattretande för mig.
    Anonym skrev 2012-06-26 19:14:00 följande:
    Det låter som ett beroende
    Ja, det är ett beroende? Trodde att jag gjorde mig klar på den punkten även om jag inte just använde själva ordet "beroende". Har du för vana att påpeka det uppenbara? Det kanske är ett beroende?
  • Sarah f
    Anonym (Blackcocklover) skrev 2012-06-26 19:17:11 följande:
    Ja, det är ett beroende? Trodde att jag gjorde mig klar på den punkten även om jag inte just använde själva ordet "beroende". Har du för vana att påpeka det uppenbara? Det kanske är ett beroende?
    Vad händer om du inte har tillgång till dator?
    Sarah f skrev 2012-06-26 19:16:47 följande:
    Kära nån. Jag kan inte låta bli att tycka det låter komiskt! Förlåt, men tanken på att BEHÖVA se en svart snopp är väldigt skrattretande för mig.
    Ja, det låter förstås väldigt löjligt när man bryter ned det i dess beståndsdelar, men det finns givetvis karlar som måste kolla på enorma bröst varje dag på skärmen och ingen höjer ögonbrynen över det. Det verkar mest gällar när det är kvinnor som har något de finner väldigt upphetsande som det är "konstigt" och "skrattretande".
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!