• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Anonym
    Fridayyy skrev 2012-06-26 15:18:51 följande:
    Det är aldrig nån som svarar på om det var så att den undersökningen gjordes ex av SIFO eller om det bara berörde de som redan var inne på deras internetsida. Det ger nog olika resultat.
    Undersökningen gjordes på ett statistiskt korekt sätt, dvs genom slumpmässiga förfrågningar av befolkningen.....
  • Anonym (lämna)
    Sarah f skrev 2012-06-26 15:26:44 följande:
    Titta lite på stavningen... ;)

Ja jag menar ju det! =)
  • Fridayyy
    Janice01 skrev 2012-06-26 15:26:12 följande:
    Nu handlar det ju i trådens fall om någon som onanerar i ensamhet och inte när dom skall ha sex....
    Ah, det är ju lika tråkigt ändå. Sitta där med en skärm och kolla när andra har bättre sex än man själv?? Och drömma om det de gör för att man inte lyckas få till det själv?? 50 % av alla män är ju i alla fall missnöjda med sitt sexliv, de kanske skulle satsa lite mer på sin relation istället för på sig själva??
  • Sarah f
    Anonym skrev 2012-06-26 15:27:40 följande:
    Undersökningen gjordes på ett statistiskt korekt sätt, dvs genom slumpmässiga förfrågningar av befolkningen.....

Hördu, jag jobbar med statistik och vill gärna veta hur det slumpmässiga urvalet såg ut?
    Alla som generaliserar är idioter.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-26 15:27:40 följande:
    Om så är fallet bör den inte vara svår att hitta
  • Anonym
    Sarah f skrev 2012-06-26 15:25:17 följande:
    Men den var inte representativ för befolkningen. Felaktigt urval!
  • Sarah f
    Anonym skrev 2012-06-26 15:29:14 följande:
    Jaha, och då vill jag veta hur urvalet gjordes.
  • Sarah f

Vad menar du med "slumpmässigt", alltså. Det spelar ju en viss roll i vad för strata du gör ditt urval.
  • Anonym (Jaja)
    Men iså fall måste ju RFSU anlitat nån som firma som gör det??
  • Janice01
    Fridayyy skrev 2012-06-26 15:28:27 följande:
    Ah, det är ju lika tråkigt ändå. Sitta där med en skärm och kolla när andra har bättre sex än man själv?? Och drömma om det de gör för att man inte lyckas få till det själv?? 50 % av alla män är ju i alla fall missnöjda med sitt sexliv, de kanske skulle satsa lite mer på sin relation istället för på sig själva??
    Av dessa 50% så är majoriteten sådana som helt enkelt inte får något sex av sin partner. Varfär då satsa på relationen när man ändå aldrig får komma till eller få en avsugning eller liknande? Då tror jag det flesta drömmer sej bort och tar sej ett runk i stället.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!