Några fler viktväktare?
Jo, snittet blir ju på minussidan. Men det är lite störigt ändå. Men som sagt sammantaget går det på rätt håll. Jag vet inte vilken min slutgiltiga målvikt blir, men jag har ca 4 kg till mitt nästa delmål. Det är bara att kämpa på!

Vi ska äta spagetti & köttfärssås ikväll. Ibland äter jag kokt broccoli eller "vitkålsspagetti" i stället, för att hålla nere pp. Men idag har jag råd med riktig pasta. Tur det för jag är sjukt hungrig nu!
    Vi ska äta spagetti & köttfärssås ikväll. Ibland äter jag kokt broccoli eller "vitkålsspagetti" i stället, för att hålla nere pp. Men idag har jag råd med riktig pasta. Tur det för jag är sjukt hungrig nu! Och man måste ju få unna sig lite, tycker jag nog. Svårt att tipsa om hur du ska göra. Gnäll av dej inne hos oss, så brukar det kännas lite bättre. Ge dig själv en morot. Ex om du klarar att hålla dig inom planerade pp i helgen så får du köpa dig den där... vad det nu är du skulle vilja ha. Eller lägg en peng i en pott till de där supersnygga dyra jeansen du ska köpa när du nått ditt mål.  Se till att de tuffaste frestelserna inte finns hemma i skafferiet.
 Och man måste ju få unna sig lite, tycker jag nog. Svårt att tipsa om hur du ska göra. Gnäll av dej inne hos oss, så brukar det kännas lite bättre. Ge dig själv en morot. Ex om du klarar att hålla dig inom planerade pp i helgen så får du köpa dig den där... vad det nu är du skulle vilja ha. Eller lägg en peng i en pott till de där supersnygga dyra jeansen du ska köpa när du nått ditt mål.  Se till att de tuffaste frestelserna inte finns hemma i skafferiet. 

Jag har köpt vv-godis, och ska försöka pp-beräka de mackor som ska med. Sen blir det Mc D, men där går ju att göra bättre val som inte tar hela pp-budgeten. Sen när vi väl är framme hos svärföräldrarna gäller det bara att försöka tänka vv vid varje måltid. Jag var ute och gåggade i dag och kommer gå i alla fall en rask promenad/gågging hos dem också. På så sätt parerar man ju intaget lite!
 Jag har köpt vv-godis, och ska försöka pp-beräka de mackor som ska med. Sen blir det Mc D, men där går ju att göra bättre val som inte tar hela pp-budgeten. Sen när vi väl är framme hos svärföräldrarna gäller det bara att försöka tänka vv vid varje måltid. Jag var ute och gåggade i dag och kommer gå i alla fall en rask promenad/gågging hos dem också. På så sätt parerar man ju intaget lite!