Några fler viktväktare?
Man kan även söta yoghurten med lite stevia och ha i lite vaniljpulver om man vill ha det lite gottigare!   

Man kan även söta yoghurten med lite stevia och ha i lite vaniljpulver om man vill ha det lite gottigare!   

Tjohoo! Nu har jag invigt mina nya löparskor och fått ihoip några aktivitetspoints! Känns toppen!   

Och jag har fått ihop maten bra idag, så jag kan mysa till mellon utan att ta till veckobonus. Härligt!

Hehe. Det blev visst en liiiiten chokladbit också! En god, mörk choklad med hallon & blåbar, fair trade, sötad med stevia. Där rök några veckobonus, men det var jag värd!   Får väl bli en långpromenad i morgon!
  Får väl bli en långpromenad i morgon!

Hahaha! Härligt med en "prisvärd" godbit!   Jag har ätit det, det är gott. Jag kanske skulle ha med sånt till skolan och ha som mellis/fikabröd till kaffet. Lycka till med vägningen ikväll.
  Jag har ätit det, det är gott. Jag kanske skulle ha med sånt till skolan och ha som mellis/fikabröd till kaffet. Lycka till med vägningen ikväll.
All energi jag hade igår är som bortblåst idag. Slösade väl upp den igår, då var det full fart! Här blåser så sinnesjukt mycket och kallt idag, så jag skippar nog promenaden idag. 
Jag provade att baka en sockekaka med stevia strö istället för strösocker idag. Den blev lite skum. Och steviasockret sjönk liksom ner i botten. Nå ja. Den serveras med lite glass och hallon till efterrätt ikväll. 
Vägning i morgon. Har inga föraningar denna gången. Det är ju värsta jojoresultaten för mig hela tiden. Men lite minus vore ju trevligt. Känns som att jag stått still en stund nu (om man snittar alla mina + och - )

Och jag har kämpat med motion och följt pp-programmet.
 Och jag har kämpat med motion och följt pp-programmet. Äntligen lite resultat för mödan!
 Äntligen lite resultat för mödan!   

I dag ger jag mig en klapp på axeln igen, för jag har varit ute och gåggat en liten runda i solen! Det går bättre och bättre med löpningen. Än så länge kan jag ju bara springa ungefär ½ km i sträck (men jag gör ju fler löpintervaller på en runda). Men med lite jävlar anamma ska det nog kunna bli 1 km inom en rimlig framtid!
Skönt att ha fått lite flyt i träningen och att vågen äntligen samarbetar med mig! Totalt har jag gått ner 5.8 kg. Jag har 3,1 kg kvar till nästa delmål. Därefter får jag se vart jag lägger ribban.