• Luckiest

Några fler viktväktare?

Har precis signat upp mig på 3 månader hos viktväktarna och har försökt söka efter aktiva trådar med fler viktväktare men inte hittat några så, jag startar en egen! 

Här tänkte jag vi kunde peppa varandra, tipsa om recept och tala om framgångar, uppgångar och nedgångar så, shoot! 

• Svar på tråden Några fler viktväktare?
  • lella77

Bara -0,3 denna vecka men med smörgåstårta och ingen träning får man nog vara nöjd ändå. Nya tag den hör veckan

• Wembi

Äntligen! Höll mig inom budgeten den senaste veckan och trots att jag ätit hela vb visade vågen -1,2!
    -3,4 allt som allt och min första guldstjärna! Skönt. Nu jäklar ska jag hålla mig kvar inom ramarna.

• Wilmis07

Någon som har ett gott recept på lite lättare chokladmuffins?

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • sextiotrekg
    Wilmis07 skrev 2012-10-08 23:23:04 följande:
    Någon som har ett gott recept på lite lättare chokladmuffins?
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥

Har du testat att räkna va de är i vanliga? Brukar inte bli så mkt av de :)
  • Luckiest

Grattis Wembi!

Jag blir så jäkla less! Jag har förut ätit upp hela VB men nu insett att det inte funkar. Jag provade då att minska så att man lämnar kvar halva VB men, inte det heller funkar så nu känns det mest hopplöst! Ska man inte kunna röra veckobonusen känns det som att man har så små marginaler och aldrig kan unna sig något!

Nää, jag hoppas peppen infinner sig snart! 

• Wilmis07
    sextiotrekg skrev 2012-10-09 21:46:59 följande:

Har du testat att räkna va de är i vanliga? Brukar inte bli så mkt av de :)
    Nej,men nu när du säger det ska jag testa det
  • Wilmis07

Här går det bra,nästan för bra för att vara sant tycker jag ibland Flört. -12,2 kg på 8 veckor.

• Wilmis07
    Luckiest skrev 2012-10-11 23:06:57 följande:
    Vilket angenämt problem Wilmis!
    Javisst är det Är jätteglad,men har MÅNGA kilo att bli av med och då brukar det ju gå lättare till en början.
Svar på tråden Några fler viktväktare?