• Luckiest

Några fler viktväktare?

Har precis signat upp mig på 3 månader hos viktväktarna och har försökt söka efter aktiva trådar med fler viktväktare men inte hittat några så, jag startar en egen! 

Här tänkte jag vi kunde peppa varandra, tipsa om recept och tala om framgångar, uppgångar och nedgångar så, shoot! 

• Svar på tråden Några fler viktväktare?
  • Fidelis ad urnam

-o,5 denna vecka trots spray

• Wilmis07

Här kämpas det på med vikten,grattis alla till förlorade kilon Inne på min sjunde vecka nu,-9,1 kg.

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Smilla1976

Grattis till era fina viktresultat Glad 

Denna veckan åt jag upp nästan hela VB, men det gick bra ändå  och trots menssvullen, -0.8 bidde det idag, det blir totalt -6,7kg på 5 veckor och jag är jättenöjd, kanske kan bli -10kg innan jul, hoppas det iaf!

Ha en fin söndag!

• Wembi

Själv börjar jag bli jäkligt trött på mig själv. Inte bara ätit upp hela vb utan dessutom en till, alltså överskridit med 49 pp. Suck. Motivationen är på topp mån-fred men sen blir det hämtmat, restaurangbesök, vin och allt möjligt gott. Försöker göra bra val men kan inte stå emot allt. Suck igen. Får se vad vågen visar imorgon. I bästa fall inte upp men knappast ner.

Svar på tråden Några fler viktväktare?