• Luckiest

Några fler viktväktare?

Har precis signat upp mig på 3 månader hos viktväktarna och har försökt söka efter aktiva trådar med fler viktväktare men inte hittat några så, jag startar en egen! 

Här tänkte jag vi kunde peppa varandra, tipsa om recept och tala om framgångar, uppgångar och nedgångar så, shoot! 

• Svar på tråden Några fler viktväktare?
  • Pyret 85

Vågen visade -1,4kg denna veckan. Totalt -3,4 kg på 2 veckor. Och jag fick min första stjärna! Känns riktigt bra!

♥Mamma till världens sötaste Lian♥
  • Scruffy

Grattis Pyret tilldin försts guldstjärna. Precis vad man behöver för stt fortsätta vara motiverad. Själv så fuskade jag och hade både iphone och tjock plånbok i fickorna vid invägningen. Resultatet var då bara -0,1 och det varmin konsulent nöjd med. Om en vecka blir jag guldmedlem.

• Pyret 85

Hur går det för er? här går det kanon. i tisdags visade vågen totalt på -4.9 kg efter 5 veckor med VV. Idag på morgonen blev det en promenad på 7.2km. Härligt!

• Smilla1976
    Pyret 85 skrev 2013-07-06 10:55:20 följande:
    Hur går det för er? här går det kanon. i tisdags visade vågen totalt på -4.9 kg efter 5 veckor med VV. Idag på morgonen blev det en promenad på 7.2km. Härligt!

Grattis! Bra kämpat! Jag har inte VV:at på ett tag, har gått upp lite ca 2kg sen i mars, dock så tränar jag mkt bra, just nu är det fyra pass löpning i veckan!

Nu kör jag igång imorgon med kosten, blir inte medlem igen, men kör själv VV för nu vill jag gå ned ca 5kg, jag är ju nästan normalviktig ( 2kg kvar), men vill komma ned lite till...

Hur går det för er andra?    
  • Scruffy

Här har det nog blivit några kilo plus efter mycket semester med fikabröd, glass och godis. Jag har inte vägt mig men det känns på kläderna. Kör igång med points idag igen, så borde nog vara tillbaka i god form igen 1.9. Har tappat mycket konditionsmässigt också. Känner mig i riktigt dålig form. Denna vecka kör jag igång med tennis och nästa vecka ska jag börja simma igen två gånger i veckan.

• Pyret 85

Här går det bra. 4 veckors semester bakom mig och jag har gått ner varje vecka. Totalt har det blivit -8kg nu sen 24 maj.

• Scruffy

Ställde mig på vågen igår och jag har 1,2 kg kvar tills jag väger det jag vägde innan semestern.
    Dock ligger jag ännu under min målvikt. 

Nu drar ju träningen igång ordentligt. Spelade tennis igår med  en ny tränare och jag var helt slut efteråt, sjöblöt på ryggen. Känner av musklerna i rumpan av alla ställen

Idag ska jag ta en promenade efter morgon mellisen och sedan tar jag det lite lugnt så att jag orkar simma imorgon.     

• sassra

Här verkar det ju inte vara aktivt längre? Synd, har precis börjat viktväkta o ville ha lite pepp från andra vv. Letar väl vidare då!

• Brumma84

Hej! :)

Började vv nu igen efter graviditet, känns härligt att va igång igen! Gick ner en del med vv innan ja blev gravid.. :)

Ska bli spännande å se va vågen visar på måndag :) Dock ska vi resa bort under helgen plus kalas.. Haha..

• Scruffy

Jag finna kvar, men jag har nåttmin målvikt och är numera guldmedlem. Brottas med en seg förkylning, så jag orkar inte träna som jag vill, och det blir mer sötsaker. Så snart jag mår 100 % ska jag dra igång med lite hårdare träning.

• sassra

Vad kul, några som är kvar! ;) Jag har en fyramånaders och helammar. Började vv's amningsprogram för två veckor sedan o har tappat 2,4 kg. Känns super! Vägde 91,7 vid invägningen o tänkte ta mig ned till ca 62 kg, så detta är en lång väg för mig. Går ej på möten utan går onlineprogrammet som jag tycker passar mig utmärkt med två barn o boende en bit ut på landet.

Svar på tråden Några fler viktväktare?