• Anonym (känslig)

BH-storlekar?

tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!

• Svar på tråden BH-storlekar?
  • Anonym (♀)
    Anonym (:)) skrev 2012-06-18 12:05:04 följande:
    Hmm det där förstod jag inte.[/quote]Jo jag mena såhär . Varje gång man går ner i omkrets så går man upp en kup storlek . Du har alltså 95A hade du gått ner lite i omkrets så hade det blivit 90 B eftersom man får upp i kupa om man går ner i cm . Så din storlek 95A borde vara som en med 70 F . Alltså lika stora bröst bara att den med 95A antagligen är väldigt kraftig i övrigt mesans den med 70 F är mager förmodligen i övrigt . Alltså 95A låter som små bröst för det är À men det är vel inte det du har ganska stora va ?
    ...fast omkretsen 70 eller 95 behöver ju inte innebära att man är mager eller tjock. Det säger ju bara något om ryggens omkrets. Jag har vägt allt från 50 till 85 kilo till mina 175 cm. Jag har alltid haft 75 i omkrets. Revbenen krymper ju inte, och min kropp lagrar (tydligen) inte så mycket fett på ryggen. I övrigt stämmer det i stort, men inte fullt ut. Man kan räkna som du gör en eller ett par storlekar, men inte rakt av. Kupstorleken är ju ett mått på hur stor bysten är i förhållande till måttet under bysten.
  • Anonym (Finns inga bh:s)
    Anonym (:)) skrev 2012-06-18 12:05:04 följande:
    Hmm det där förstod jag inte.[/quote]Jo jag mena såhär . Varje gång man går ner i omkrets så går man upp en kup storlek . Du har alltså 95A hade du gått ner lite i omkrets så hade det blivit 90 B eftersom man får upp i kupa om man går ner i cm . Så din storlek 95A borde vara som en med 70 F . Alltså lika stora bröst bara att den med 95A antagligen är väldigt kraftig i övrigt mesans den med 70 F är mager förmodligen i övrigt . Alltså 95A låter som små bröst för det är À men det är vel inte det du har ganska stora va ?
    Varför skulle jag ha stora bröst? Jag har ju A-kupa. Jag hade lika små bröst när jag hade storleken 75A. Så mina bröst blir inte större för att jag går upp/ner i vikt.
  • Anonym (Finns inga bh:s)
    Anonym (♀) skrev 2012-06-18 12:13:49 följande:
    ...fast omkretsen 70 eller 95 behöver ju inte innebära att man är mager eller tjock. Det säger ju bara något om ryggens omkrets. Jag har vägt allt från 50 till 85 kilo till mina 175 cm. Jag har alltid haft 75 i omkrets. Revbenen krymper ju inte, och min kropp lagrar (tydligen) inte så mycket fett på ryggen. I övrigt stämmer det i stort, men inte fullt ut. Man kan räkna som du gör en eller ett par storlekar, men inte rakt av. Kupstorleken är ju ett mått på hur stor bysten är i förhållande till måttet under bysten.
    Min omkrets har i alla fall ökat markant när jag gått upp i vikt, och det är överallt - både sidorna, ryggen och under brösten.
  • Anonym (:))
    Anonym (Finns inga bh:s) skrev 2012-06-18 13:09:17 följande:

Jo jag mena såhär . Varje gång man går ner i omkrets så går man upp en kup storlek . Du har alltså 95A hade du gått ner lite i omkrets så hade det blivit 90 B eftersom man får upp i kupa om man går ner i cm . Så din storlek 95A borde vara som en med 70 F . Alltså lika stora bröst bara att den med 95A antagligen är väldigt kraftig i övrigt mesans den med 70 F är mager förmodligen i övrigt . Alltså 95A låter som små bröst för det är À men det är vel inte det du har ganska stora va ?
    Varför skulle jag ha stora bröst? Jag har ju A-kupa. Jag hade lika små bröst när jag hade storleken 75A. Så mina bröst blir inte större för att jag går upp/ner i vikt.[/quote]För att 95A borde ju vara lika som 70 F eller ?
  • Anonym (normal?)

Har 85B har tidigare haft 65B

Svar på tråden BH-storlekar?