• Anonym (känslig)

BH-storlekar?

tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!

• Svar på tråden BH-storlekar?
  • PrimitivMan

Jag har all förståelse för att storbystade kvinnor vill göra bröstförminskning pga ryggproblem etc. Men samtidigt gör det mig lite sorgsen. Känns lite som blasfemi

Is sex dirty? Only if it's done right
  • Yrie
    PrimitivMan skrev 2012-06-17 18:37:55 följande:
    Jag har all förståelse för att storbystade kvinnor vill göra bröstförminskning pga ryggproblem etc. Men samtidigt gör det mig lite sorgsen. Känns lite som blasfemi
    Du kan ju alltid höra om de kan skicka fettslamsorna hem till dig.
  • Manmbo
    Ely skrev 2012-06-17 17:56:00 följande:
    "Går de bröstknulla dig?"

fick jag i inboxen
    Det har nog de flesta fått. Stackars sate.. undrar om han får napp?
    Fördomen är en enkelriktad gata med stoppförbud för förståndet
  • Margaux

75B/C beroende på märke.
    Tycker själv inte jag har några bröst alls att tala om. 

• LadyBelle

Hör till dem som tagit steget att reducera ( C eller D idag beroende på vilket  märke...) .. det bästa beslut jag nånsin tagit och jag kan numera ha normala kläder!! 

• vitlöksbröd

Mina bröst har bestämt sig för att jävlas med mig.
    Omkretsen jag skall använda är 70. 65 skaver, 75 sitter för löst. 70 sitter perfekt.
    I kupväg har G blivit för litet, men de H-kupor jag provat är för stora.
    Tack så mycket, kära kropp.  

• vitlöksbröd
    c89 skrev 2012-06-17 18:35:21 följande:
    Ligger nu också på J/K-kupa, annars K/L, men har fått gå upp i omkrets medan brösten behållt sin storlek rätt bra hittills (vecka 25). Vågar dock inte riktigt tänka på hur det kan bli när mjölken rinner till... 
    Åh, en storbystad dam!
    Måste passa på att fråga dig, var köper du BH:ar? :)
  • Ely
    Manmbo skrev 2012-06-17 18:40:07 följande:
    Det har nog de flesta fått. Stackars sate.. undrar om han får napp?
    haha ja inte av mig iallafall !:)
  • Gladskit
    c89 skrev 2012-06-17 18:35:21 följande:
    Ligger nu också på J/K-kupa, annars K/L, men har fått gå upp i omkrets medan brösten behållt sin storlek rätt bra hittills (vecka 25). Vågar dock inte riktigt tänka på hur det kan bli när mjölken rinner till... 
    Tuff sits. Hittade aldrig någon som funkade så på det sättet var det en lättnad när vi fick lägga ner amningen, för jag ville knappt visa mig bland folk. Min man köpte någon sorts "amningstopp" i nätmaterial på apoteket minns jag. Som att den var något stöd överhuvudtaget, jag bara garvade när jag tog den på mig

Jag har inte haft problem med ryggen heller, inte när jag var yngre. Utan det var mycket i förebyggande syfte också. Även innan min OP har jag löptränat och sprungit 3-4 mil i veckan med tredubbla sportbh'ar i många många år. Men du må tro att det blev skillnad när den extra tyngden försvann. Ljuvligt!
  • Manmbo
    Ely skrev 2012-06-17 19:02:34 följande:
    haha ja inte av mig iallafall !:)
    Inte här heller. Blir förbannad när jag får såna inboxar. Undrar faktiskt om det funkar någon gång? Skulle vara intressant att veta eftersom så många män här inne uppenbarligen försöker få till det?
    Fördomen är en enkelriktad gata med stoppförbud för förståndet
Svar på tråden BH-storlekar?