BH-storlekar?
tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!
tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!
Väljer att vara anonym för det verkar trolla äckel i den här tråden... Men jag tänkte tipsa om butiken Vivi och Viktoria i Uppsala (om ni bor i trakterna). Superbutik, jätteduktiga tjejer som verkligen kan det här med BH och de har bra urval även för storbystade. Har även bikini och baddräkt (och en del kläder men de är inget att hänga i julgranen om jag ska vara ärlig...). BH.arna kostar väl från 500 och uppåt men å andra sidan får man jättebra service och slipper själv springa som en råtta efter rätt storlek.
Som störst hade jag 75L. Sedan jag passerade 35 har hormonerna satt sig lite och bysten är inte lika stor längre. Numera har jag 75H. Det är tungt och för det mesta är de i vägen. Men på sommaren, när jag drar på bikinin eller sommarklänningen och kan kröna plaggen med en urringning som får både män och kvinnor att spana, då känns det lite bättre.
Har 85-F men har gått upp i vikt en del. Så hoppas lite av det försvinner nu när jag börjat på LCHF.
När jag var lite blev jag kallad för Patt-Lisa när jag var liten av tjejerna i klassen
Hade mer än gärna velat ha mindre tuttar eftersom många klänningar, toppar, linnen osv är sydda för normalbystade kvinnor. En anledning till att det är frustrerande att handla kläder.
78 B
Innan jag blev gravid 75G och nu när jag väntar barn har jag 85H så blir förminskning efter ungen är ute.
Passar på att slänga in ett tips till mina storbystade medsystrar!
Twilfits minimizer-BH är superbra! Sitter bra och är riktigt skön. Tydligen deras storsäljare!
Många storbystade! Hade gjerne hatt D-kupa eller till och med E selv till min breda kropp. Fast jeg er likevel ganske nöjd. Kläder sitter bra, lätt och finne bh:ar och så er de inte så mycket ivägen när jeg tränar :)