• Anonym (känslig)

BH-storlekar?

tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!

• Svar på tråden BH-storlekar?
  • Gladskit
    Anonym (♀) skrev 2012-06-18 11:24:45 följande:
    Nej. En dubbelstorlek är för fylligare byst, som egentligen är G, men som pga rondören inte riktigt ryms. De flesta detaljister har AA-A-B-C-D-DD-E-F-FF-G-GG-H-HH-J-JJ-K-KK-L. Storlekssystemen är inte helt jämförbara internationellt sett, därför måste man hålla koll på vilket storlekssystem man beställer ur.
    Tack för förklaringen, då vet jag!
    Nu har jag visserligen inte det problemet längre men ändå
  • Platypus

85C har jag.

Jag fick inte skriva bara det utan var tvungen att skriva mer vilket jag nu gjort.

• Anonym
    Anonym (85F) skrev 2012-06-18 20:43:26 följande:
    85F. Vill ha mindre.
    Till bröstknullarmannen kan jag meddela att, ja det går men du kommer aldrig att få uppleva det.
  • JWR
    anneh skrev 2012-06-18 22:13:18 följande:
    Undrar om JWR inboxar alla här i tråden.. Haha!

Nä bara utvalda
  • Emmyy
    Chipstern skrev 2012-06-19 09:32:37 följande:
    Som sagt var, ni gör det inte lätt för oss män att överraska med en BH :)
    Så vårt er det vel inte Glad
    Se bare till at ikke köp en för litt till frun din Tungan ute
  • Chipstern
    Emmyy skrev 2012-06-19 09:35:55 följande:
    Så vårt er det vel inte Glad
    Se bare till at ikke köp en för litt till frun din Tungan ute
    Jamen hur lätt är det då? Det är ju fan ett A4 med punkter som ska passa, och jag kommer säkert inte änd¨å att hitta rätt.

Lika bra att köpa en alldeles förstor på en gång, men då får man väl stryk med efterföljande mening: "tycker du jag har blivit tjock?" :D
  • Platypus
    Chipstern skrev 2012-06-19 09:38:54 följande:
    Jamen hur lätt är det då? Det är ju fan ett A4 med punkter som ska passa, och jag kommer säkert inte änd¨å att hitta rätt.

Lika bra att köpa en alldeles förstor på en gång, men då får man väl stryk med efterföljande mening: "tycker du jag har blivit tjock?" :D
    Och köper du för liten så undrar hon om du tycker hon ska börja banta

Varför inte bara kolla i hennes låda vilken storlek hon har på sin favvo BH och köpa en i samma storlek??? 
Svar på tråden BH-storlekar?