• Anonym (känslig)

BH-storlekar?

tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!

• Svar på tråden BH-storlekar?
  • Anonym (G-kupa)

75 G i vanliga fall, dock gravid nu så vilken storlek dem är nu vet jag ej .

• SunGirl

Jag föredrar att inte ha någon BH alls, speciellt om jag ska på fest eller så. I vardagen under toppar brukar jag köra på axelbandslösa 70B i nudfärgat (alt. svart) så att inte brösttopparna syns om det "blåser kallt"

Älskar faktiskt mina bröst. Visst är de säkert små, men de är fasta och de är mina! Och vi gillar att dansa!

• Anonym (.)

Jag har 75D, tror jag. Har gått ner lite i vikt det senaste, så nästa gång jag köper BH kanske det är värt att prova C-kupa.

• Tinzu

Min naturliga storlek var 75G, har dock opererat mindre och hade 75C, men nu har dom vuxit till 75D, bah!!

• Anonym (Mumin)
    Tinzu skrev 2012-06-20 02:37:18 följande:
    Min naturliga storlek var 75G, har dock opererat mindre och hade 75C, men nu har dom vuxit till 75D, bah!!

Du gjorde bröstreduktion men brösten växte igen?
  • Anonym (planka)

75A eller 80A i normala fall. Är gravid nu så för tillfället lite större.
    Jag är platt men jag älskar det! :) 

• Anonym (Maja)
    Anonym (:)) skrev 2012-06-16 21:49:37 följande:
    Många storbystsde det fanns här då . I min omgivning är det ingen med så stora som mig då har jag även en kompis med silikon . Jag har större än hon . Å då menar jag storbystsde som ändå är normal byggda /smala . För har man 80 runt då börjar man bli åt det tjocka hållet å då får man automatiskt större byst .

Det är nog olika. Min byst ändras inte med vikten. De var lika stora (eller faktiskt större innan jag fick barn) när jag var smalare. När ja var smal hade jag 65|70 g/f nu sim rund har jag 70/75 e/f typ. Det handlar om ca 15 till 20 kg viktökning.
  • Apocalypso
    Anonym (Maja) skrev 2012-06-23 11:47:20 följande:
    Det är nog olika. Min byst ändras inte med vikten. De var lika stora (eller faktiskt större innan jag fick barn) när jag var smalare. När ja var smal hade jag 65|70 g/f nu sim rund har jag 70/75 e/f typ. Det handlar om ca 15 till 20 kg viktökning.
    Nej, det är samma. Går du upp i omkrets så minskas kupan. Mina 85G skulle varit 80H, 75I, 70J eller 65K för att få plats.
    Only weak men fear strong women!
  • Anonym (Maja)

Jo det är ju det jag menar att brösten inte blir större för att jag blir tjockare

• jos79

Oftast 75 a men även 70 a funkar. Små? Japp!
    Har oftast inte bh alls. 

Svar på tråden BH-storlekar?