BH-storlekar?
tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!
tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!
75 G i vanliga fall, dock gravid nu så vilken storlek dem är nu vet jag ej .
Jag föredrar att inte ha någon BH alls, speciellt om jag ska på fest eller så. I vardagen under toppar brukar jag köra på axelbandslösa 70B i nudfärgat (alt. svart) så att inte brösttopparna syns om det "blåser kallt"
Älskar faktiskt mina bröst. Visst är de säkert små, men de är fasta och de är mina! Och vi gillar att dansa!
Jag har 75D, tror jag. Har gått ner lite i vikt det senaste, så nästa gång jag köper BH kanske det är värt att prova C-kupa.
Min naturliga storlek var 75G, har dock opererat mindre och hade 75C, men nu har dom vuxit till 75D, bah!!
75A eller 80A i normala fall. Är gravid nu så för tillfället lite större.
Jag är platt men jag älskar det! :)
Jo det är ju det jag menar att brösten inte blir större för att jag blir tjockare
Oftast 75 a men även 70 a funkar. Små? Japp!
Har oftast inte bh alls.