• Beatriice

Unga ensamstående mammor

Hej är en ensamstående mamma på 24 år som gärna skulle vilja snacka/skriva med andra unga mammor i min sits!

När jag blev singel för ungefär fyra månadersen va de som om någon slog mig i ansiktet, kom ut ur ett långt förhållande med en bebis (min underbara son) men där stog man ju snyggt, känner sig både sviken och övergiven!

SKulle vara otroligt skönt att ha någon att prata med som kanske också går igenom detta!

• Svar på tråden Unga ensamstående mammor
  • stockbo
    stockbo skrev 2012-06-27 14:13:38 följande:
    Är 27 för gammal? skulle också ville träffa andra mammor i min ålder. Min son är 4,5 och jag är ensamstående mamma.

ojdå! jag menat 4,5 år
  • Jaqueliine

jag är 18 år och separerade för någon månad sen och bor nu med min lilla kille på 5 månader, följ oss gärna via bloggen eller facebook så kan vi prata :) är aödrig inne här nästan

www.jacciis.blogg.se

• ccecy

jag är ensam, 20 snart 21år, dottern blir snart 6månader! bor snart på åland

• siggeochliman

hej! får jag vara med? :) är 22 år, bor i lund, min dotter är 8 mån och jag och hennes pappa har precis separerat... Separationen och uppbrottet var jobbigt i sig, men det jag upplever som allra jobbigast just nu är hur TRÖTT jag blir efter en dag ensam med min dotter. 8 månader och FULL GAS hela tiden, liksom...innan har vi ju alltid turats om, jag och min pojkvännen,  och helt plötsligt har man hela ansvaret själv. lägenheten ser ut som en krigszon och jag hinner knappt med att äta. ALL CRED till er som varit själva under graviditet/förlossning/första tiden. STRONGT! 

• Emsbli

Jag är 24 och min dotter är 4 år :) Vi bor i Haninge utanför stockholm. :)

• Jacquline D

Hej, jag hoppar in här med :) jag är 19 och ensam med mina 2 barn, äldsta är 2 år o 3 månader o lilla är snart 3 månader.

Svar på tråden Unga ensamstående mammor