• Beatriice

Unga ensamstående mammor

Hej är en ensamstående mamma på 24 år som gärna skulle vilja snacka/skriva med andra unga mammor i min sits!

När jag blev singel för ungefär fyra månadersen va de som om någon slog mig i ansiktet, kom ut ur ett långt förhållande med en bebis (min underbara son) men där stog man ju snyggt, känner sig både sviken och övergiven!

SKulle vara otroligt skönt att ha någon att prata med som kanske också går igenom detta!

• Svar på tråden Unga ensamstående mammor
  • Sabina

Hej är 23  år med en snart en 9 mån pojke, pappan har suttit inne under hela graviditeten och kommer inte vara med tills om 2-3 år . skulle kunna vara skönt att prata med någon med samma ensamheter som jag

• sandro87
    elizat skrev 2012-08-24 13:51:16 följande:
    Förstår att det känns tufft!!! :( Jag är också 25 och tänker lämna min sambo med vår lilla tjej på 3 månader. Jag står inte ut längre. Tyvärr är det hans lägenhet så ja vet inte hur ja ska bära mig åt för att få ta på en lägenhet i sthlms området. :( Vet du vart man ska vända sig? Styrkekram!!

Jag skulle tipsa dig att kontakta diverse privat-värdar, dom brukar vara riktigt trevliga! Denna lägenhet står på min sambo men den ska skrivas över på måndag till mig, skönt!!
    Emsbli skrev 2012-08-24 22:22:16 följande:
    Usch då :( Ja läker med tiden. Vart i sthlm bo du då?

Jag bor i bromma, abrahamsberg =)

blir påmind hela tiden om sveket, alla lögner.... vart på landet i helgen å kommer hem så har barnens far passat på där hemma, saker låg överallt, tänker inte ens slösa min energi på att ringa/smsa, han är inte värd min energi helt enkelt...     

känner mig så jävla dum...  
  • sandro87
    Emsbli skrev 2012-08-24 22:22:16 följande:
    Usch då :( Ja läker med tiden. Vart i sthlm bo du då?

vart bor du då? =)
  • Emsbli
    sandro87 skrev 2012-08-26 19:44:27 följande:

Jag skulle tipsa dig att kontakta diverse privat-värdar, dom brukar vara riktigt trevliga! Denna lägenhet står på min sambo men den ska skrivas över på måndag till mig, skönt!!

Jag bor i bromma, abrahamsberg =)

blir påmind hela tiden om sveket, alla lögner.... vart på landet i helgen å kommer hem så har barnens far passat på där hemma, saker låg överallt, tänker inte ens slösa min energi på att ringa/smsa, han är inte värd min energi helt enkelt...     

känner mig så jävla dum...  
    Ne men förstår. Sånt ska man inte ödsla tid på.. Men inte sjyst av honom...
    Jag bor i Handen .
  • sandro87
    Emsbli skrev 2012-08-26 20:21:06 följande:
    Ne men förstår. Sånt ska man inte ödsla tid på.. Men inte sjyst av honom...
    Jag bor i Handen .

Jaha ok =)
    Hur länge sedan var det sedan du och ditt barns far separerade?
  • sandro87
    Sabina skrev 2012-08-25 23:31:34 följande:
    Hej är 23  år med en snart en 9 mån pojke, pappan har suttit inne under hela graviditeten och kommer inte vara med tills om 2-3 år . skulle kunna vara skönt att prata med någon med samma ensamheter som jag

Hej =)
  • Sabina
    sandro87 skrev 2012-08-26 22:23:48 följande:

Hej =)
    Halloj :)
  • sandro87
    Sabina skrev 2012-08-27 01:17:11 följande:
    Halloj :)
    vart i sverige bor du då? =)
  • Sabina
    sandro87 skrev 2012-08-27 13:59:58 följande:
    vart i sverige bor du då? =)
    Jag bor i Sundbyberg, och du bor i bromma? :)
  • sandro87
    Sabina skrev 2012-08-27 14:14:00 följande:
    Jag bor i Sundbyberg, och du bor i bromma? :)
    Jajjemen =) Vad trevligt ^^
Svar på tråden Unga ensamstående mammor