• Beatriice

Unga ensamstående mammor

Hej är en ensamstående mamma på 24 år som gärna skulle vilja snacka/skriva med andra unga mammor i min sits!

När jag blev singel för ungefär fyra månadersen va de som om någon slog mig i ansiktet, kom ut ur ett långt förhållande med en bebis (min underbara son) men där stog man ju snyggt, känner sig både sviken och övergiven!

SKulle vara otroligt skönt att ha någon att prata med som kanske också går igenom detta!

• Svar på tråden Unga ensamstående mammor
  • Catharinab

Ezfit - det hela är officiellt rätt nytt fortfarande men det är bara göra allt som förut hade ju egentligen ingen hjälp alls sen början då jag i mitt ex bodde i olika städer så jag vet inte riktigt hur det är att ha hjälp och avlastning så jag gör som jag alltid gjort och ser till att min dotter har allt hon behöver :))

Gullmarsplan, hon blir sju månader nästa vecka, dudå? :)

• Maddejo

Hej! Är snart 24 med en dotter på 3½. Någon i sthlms-området som vill prata lite?

• elizat
    Catharinab skrev 2012-08-16 13:20:37 följande:
    Ezfit - det hela är officiellt rätt nytt fortfarande men det är bara göra allt som förut hade ju egentligen ingen hjälp alls sen början då jag i mitt ex bodde i olika städer så jag vet inte riktigt hur det är att ha hjälp och avlastning så jag gör som jag alltid gjort och ser till att min dotter har allt hon behöver :))

Gullmarsplan, hon blir sju månader nästa vecka, dudå? :)
    Fantastiskt! Vilken supermamma du är! Helt otroligt! Du ska vara stolt!
    Jag bor i Mälarhöjden så vi bor ju nära varandra, dock är min bebba på bara 3 månader men det kanske går bra ändå. :)
  • elizat
    Jag skulle jättegärna vilja veta hur ni som separerade från er sambo ordnade med lägenhet och så? Jag bor ju i sthlm med min sambo men iom att det är så otroligt dåligt mellan oss, vilket känns fruktansvärt tråkigt, så vill jag nu kolla upp mina alternativ för att veta vad som gäller och hur man löser allting på bästa sätt.

Hur lyckades ni? KRAM!
  • Catharinab
    elizat skrev 2012-08-17 11:25:59 följande:
    Fantastiskt! Vilken supermamma du är! Helt otroligt! Du ska vara stolt!
    Jag bor i Mälarhöjden så vi bor ju nära varandra, dock är min bebba på bara 3 månader men det kanske går bra ändå. :)
    Haha tack, det är tufft men jag älskar mitt barn så bara att göra det som måste göras :)

Absolut, det gör väl ingenting, bara tre månader emellan :) Min har precis lärt sig krypa och ta sig fram lite. Det är bara nu när de är under sex månader som ålderskillnaden märks :)
  • elizat
    Catharinab skrev 2012-08-17 18:11:30 följande:
    Haha tack, det är tufft men jag älskar mitt barn så bara att göra det som måste göras :)

Absolut, det gör väl ingenting, bara tre månader emellan :) Min har precis lärt sig krypa och ta sig fram lite. Det är bara nu när de är under sex månader som ålderskillnaden märks :)
    Jo jag förstår att du gör allt för din dotter! Underbart! 
    Men hur går det med det ekonomiska biten? Jag tänker med hyra, mat å allt, och bebbe?  

Idag ska vi iväg på unga mammor träff - singelmammor i liljeholmen. Ska bli spännande. Har aldrig varit på sådant tidigare så det ska bli lite kul att träffa andra mammor och bebbar! :)  
Svar på tråden Unga ensamstående mammor