• Beatriice

Unga ensamstående mammor

Hej är en ensamstående mamma på 24 år som gärna skulle vilja snacka/skriva med andra unga mammor i min sits!

När jag blev singel för ungefär fyra månadersen va de som om någon slog mig i ansiktet, kom ut ur ett långt förhållande med en bebis (min underbara son) men där stog man ju snyggt, känner sig både sviken och övergiven!

SKulle vara otroligt skönt att ha någon att prata med som kanske också går igenom detta!

• Svar på tråden Unga ensamstående mammor
  • Jacquline D
    Catharinab skrev 2012-08-01 18:38:04 följande:
    Jacquline, var bor du? :)
    Jag bor i halmstad, så en bra bit ifrån! :/
  • elizat

Jag är troligtvis singel snart jag med. 25 år gammal. Har en dotter på 3 månader ! Bor i Sthlm! :) Kram!

Beatriice skrev 2012-06-17 22:05:04 följande:
    Hej är en ensamstående mamma på 24 år som gärna skulle vilja snacka/skriva med andra unga mammor i min sits! När jag blev singel för ungefär fyra månadersen va de som om någon slog mig i ansiktet, kom ut ur ett långt förhållande med en bebis (min underbara son) men där stog man ju snyggt, känner sig både sviken och övergiven! SKulle vara otroligt skönt att ha någon att prata med som kanske också går igenom detta!       

• ccecy
    elizat skrev 2012-08-14 17:55:26 följande:
    Någon som bor i Stockholm? :)
    jag bor ganska nära sthlm.. (eller beror på hur man tänker, bor på åland.)
  • MysMamman87

Hej. Jag är en ensamstående mamma på 25 och har en dotter som fyller 4 snart :)
    Skulle va kul att prata med lite nytt folk.

• amandaanderssoon

Hejsan, är 21 år och är ensam med min son på 11 månader, jag bor i Gbg.
    Tycker det är både för och nackdel med att vara ensamstående. :)

• agua

Hej är 22 år och är ensam med sonen på 4,5 år bor i Lappland ^^

• Jadu

Amandaandersoon:
    Bor också i Gbg, vart i stora staden finns du?

• elizat

Catharinab: vart i Sthlm? Hur gammal är din bebbe? Och du? :) Hur gjorde du för att lyckas med singelförälderlivet? Kram!

Svar på tråden Unga ensamstående mammor