• Anonym

adoptera bort

funderat ett tag o har inte riktigt bestämt mig än , men jag känner att jag ev vill adoptera bort mitt ena barn till pappan och styv mamman ,då jag inte känner mig som mamma till barnet på samma sätt och har ingen kontakt alls . hon har det bra hos dom o vet att hon kommer fortsätta ha det och hon tycker om sin styvmamma och det är bra  .det kanske låter konstigt visst gör det ont djävligt ont , men det gör lika ont att inte ha någonting tills på så länge , hur går man till väga . jag har inte riktigt bestämt mig än ,det skulle va till deras fördel och till min . inget illa menat till vare sig dom eller mig. e det någon med erfarenhet av detta vad e för och nackdelar med det.

• Svar på tråden adoptera bort
  • Anonym

det kan du göra själva (-: fast en sista tjänst varför inte.      den personen får mig att må bra o jag behöver personen för att jag älskar den.(-:

• Kattdamen
    Anonym skrev 2012-07-03 12:03:07 följande:
     det kan du göra själva (-: fast en sista tjänst varför inte.      den personen får mig att må bra o jag behöver personen för att jag älskar den.(-:
    Det är inte något av dina barn alltså?
    En kopp te, tack.
  • elitae
    Anonym skrev 2012-07-03 12:03:07 följande:
    Gud vad snällt! Jag får det verkligen inte att funka... Kan du få in på min presentation här på familjeliv o kolla om länken längst upp o längst ner funkar ? Får bara den översta att funka!
  • Anonym
    elitae skrev 2012-07-03 12:06:22 följande:
    Gud vad snällt! Jag får det verkligen inte att funka... Kan du få in på min presentation här på familjeliv o kolla om länken längst upp o längst ner funkar ? Får bara den översta att funka!
    trist då får du fixa det ju(-:
  • Anonym
    Kattdamen skrev 2012-07-03 12:05:18 följande:
    Det är inte något av dina barn alltså?
    ä lskar väl barnen i aklla fall.
  • elitae
    Anonym skrev 2012-07-03 12:10:13 följande:
    trist då får du fixa det ju(-:
    Ja, men det går inte. Vad händer när du trycker på dom ? Är min presentation rosa förresten ?
  • Anonym
    elitae skrev 2012-07-03 12:11:49 följande:
    Ja, men det går inte. Vad händer när du trycker på dom ? Är min presentation rosa förresten ?
    ingen aning , har inte kollat ens(-:
  • elitae
    Anonym skrev 2012-07-03 12:12:45 följande:
    ingen aning , har inte kollat ens(-:
    Okej, skulle du kunna göra det ? För mig blir den inte rosa, även fast jag sparat inställningarna.
  • Anonym
    elitae skrev 2012-07-03 12:14:51 följande:
    Okej, skulle du kunna göra det ? För mig blir den inte rosa, även fast jag sparat inställningarna.
    nej tack jag passar.....(-:
Svar på tråden adoptera bort