• Anonym

adoptera bort

funderat ett tag o har inte riktigt bestämt mig än , men jag känner att jag ev vill adoptera bort mitt ena barn till pappan och styv mamman ,då jag inte känner mig som mamma till barnet på samma sätt och har ingen kontakt alls . hon har det bra hos dom o vet att hon kommer fortsätta ha det och hon tycker om sin styvmamma och det är bra  .det kanske låter konstigt visst gör det ont djävligt ont , men det gör lika ont att inte ha någonting tills på så länge , hur går man till väga . jag har inte riktigt bestämt mig än ,det skulle va till deras fördel och till min . inget illa menat till vare sig dom eller mig. e det någon med erfarenhet av detta vad e för och nackdelar med det.

• Svar på tråden adoptera bort
  • elitae
    TvåTrollungar skrev 2012-07-03 00:00:56 följande:
    Det kan väl aldrig ses som okej, men den som då har förståndet ger ju inte samma tillbaka eller spär på kvarnen?

Hur som vi vet inget om Ts problematik som gör att hon agerar så. Det finns mängder av olika anledningar.
    Hon kan ha en psykisk sjukdom/nedsättning, någon NPF diagnos, svagbegåvning/utvecklingsstörning, missbruksproblematik, alkoholism,  blivit misshandlad och hotat av x:et,, JA i princip vad som helst men något finns där och vi vet inte vad. Vi vet heller inte om det är pappan som "förbjuder umgänge, eller om det finns någon dom eller soc beslut etc
    Kan tyvärr inte ge henne något förstående. Tyvärr... Men visst håller jag med dig, absolut.
  • Anonym

väx upp ....mogna till ..

• Grätchen
    Anonym skrev 2012-07-03 00:07:27 följande:
    väx upp ....mogna till ..
    Från djupet av mitt hjärta: Hur mår du? Gör du något med måendet? Har du läkarkontakt?
  • Anonym
    elitae skrev 2012-07-03 00:00:03 följande:
    Lyckligtvis tar jag inte åt mig ett dugg av vad du säger, o jag HOPPAS att ingen annan tar illa upp av vad du skriver. 
    Jag blir mörkrädd när jag läser vad du säger däremot... (Och till dig TvåTrollungar, ja visst inser jag att det ligger något problem bakom, men jag blir ändå mörkrädd, ALDRIG varit med om någon som betett sig såhär!)
    uppmärksamhetskrävande (-: men nej tack
  • Anonym
    Grätchen skrev 2012-07-03 00:27:01 följande:
    Från djupet av mitt hjärta: Hur mår du? Gör du något med måendet? Har du läkarkontakt?
    behövs inga läkare , räcker med att samtala med normala människor o slänga ut skiten där dom hör hemma (-:
  • Grätchen
    MrsC74 skrev 2012-07-03 00:56:57 följande:
    Är den här tråden seriös ,?
    Osäker.Obestämd
  • Grätchen
    Anonym skrev 2012-07-03 00:31:31 följande:
    behövs inga läkare , räcker med att samtala med normala människor o slänga ut skiten där dom hör hemma (-:
    Men du samtalar med någon?
  • MrsC74

Känns som TS blir knepigare och knepigare så det är svårt att tro det är äkta.

Svar på tråden adoptera bort