• Anonym

adoptera bort

funderat ett tag o har inte riktigt bestämt mig än , men jag känner att jag ev vill adoptera bort mitt ena barn till pappan och styv mamman ,då jag inte känner mig som mamma till barnet på samma sätt och har ingen kontakt alls . hon har det bra hos dom o vet att hon kommer fortsätta ha det och hon tycker om sin styvmamma och det är bra  .det kanske låter konstigt visst gör det ont djävligt ont , men det gör lika ont att inte ha någonting tills på så länge , hur går man till väga . jag har inte riktigt bestämt mig än ,det skulle va till deras fördel och till min . inget illa menat till vare sig dom eller mig. e det någon med erfarenhet av detta vad e för och nackdelar med det.

• Svar på tråden adoptera bort
  • Anonym
    elitae skrev 2012-07-03 13:20:50 följande:
    Jag var ironisk, det hade du fattat om du inte hade tagit panodil hela dagarna...
    vem e du och vad vill du ha sagt ....och vad vill du ......svara på dom tre...(-:
  • elitae
    Anonym skrev 2012-07-03 13:30:22 följande:
    vem e du och vad vill du ha sagt ....och vad vill du ......svara på dom tre...(-:
    Haha, du har ju inte svarat på någon av mina frågor, varför ska jag då svara på dina ?
  • Kattdamen

Har du inte adopterat bort ungen än?

En kopp te, tack.
  • sekretess
    Kattdamen skrev 2012-07-04 14:33:38 följande:
    Har du inte adopterat bort ungen än?
    nej inte än så akut  är det inte  har ingen kontakt med dom som alla tror för att han e mitt ex  han har familj .  . det är pappan som måste kontakta fam rätten om det , eftersom hon bor där ,fick jag veta. så vi får avvakta lite. men jag är övertygad om att detta blir bra.(-: (-:så länge det blir lite ordning på det .
  • lollisen
    sekretess skrev 2012-07-04 15:08:27 följande:
    nej inte än så akut  är det inte  har ingen kontakt med dom som alla tror för att han e mitt ex  han har familj .  . det är pappan som måste kontakta fam rätten om det , eftersom hon bor där ,fick jag veta. så vi får avvakta lite. men jag är övertygad om att detta blir bra.(-: (-:så länge det blir lite ordning på det .
    Oj? Var det meningen att klicka iväg ett inlägg och inte vara anonym? Annars kan du be en moderator plocka bort inlägget.
    Respektera andra för dess åsikter och att inte alla tänker likadant som du...
  • sekretess
    lollisen skrev 2012-07-04 15:14:02 följande:
    Oj? Var det meningen att klicka iväg ett inlägg och inte vara anonym? Annars kan du be en moderator plocka bort inlägget.
    det gör inget , har inget o dölja...så varför.
  • lollisen
    sekretess skrev 2012-07-04 15:15:03 följande:
    det gör inget , har inget o dölja...så varför.
    Nej men dåså, Trodde inte det var meningen utav dig att skicka utan att vara anonym, så det var mest av omtanke som jag frågade.
    Respektera andra för dess åsikter och att inte alla tänker likadant som du...
  • sekretess
    lollisen skrev 2012-07-04 15:20:25 följande:
    Nej men dåså, Trodde inte det var meningen utav dig att skicka utan att vara anonym, så det var mest av omtanke som jag frågade.
    tack(-: det e lugnt ..tack för du påminnde mig (den fege anonyma) (-: ha ha
  • elitae
    sekretess skrev 2012-07-04 15:49:51 följande:
    tack(-: det e lugnt ..tack för du påminnde mig (den fege anonyma) (-: ha ha
    Haha, jag visste att du varit inne på min profil två gånger. Problem med sanningen också ?
Svar på tråden adoptera bort