• elitae

adoptera bort

sekretess skrev 2012-07-05 17:02:35 följande:
    vi får väl se den dagen killen lämnar eller tar slut ...ha det då så trevligt ps glöm inte berätta för mig sen hur det gick ....(-: hade varit trevligt.
    HAHAHA, gav du upp barnet för att pappan till barnet gjorde slut med dig ? FYFAN du blir ju bara mer hemsk ju mer du säger! FYYYYYY
  • elitae
    sekretess skrev 2012-07-05 17:11:32 följande:
    det va jag som lämnade hnm ,och hon har blivit pappas flicka ,så enkelt är det . detta är ngt jag skulle ha gjort tidigare så fall , sen vill jag påpeka att du tror nu att saker o ting e väldigt enkla i  vårdnadstvister men det kan du drömma om ...du tror väl inte på fullaste allvar att du per automatik får barnet när din kille lämnar dig tex ..nej så funkar det ju inte ...så jag kan ju välja att antingen lägga energin på kloka saker eller komma till vårdnadstvist o bara göra bort sig ...så så e det ju.
    Vad fan spelar det för roll vem som lämnade... Nej det kanske inte alltid är så lätt, men man kämpar för sina barn ändå... Du är bara LAT!
  • elitae
    sekretess skrev 2012-07-05 17:32:18 följande:
    det är bara o acceptera läget ....så e det. ni känner inte rättsystemet i sverige men jag gör det .(-: så der räcker o blir över
    Hahaha, vet du något förutom dina panodil ? Du har ju inte koll på något verkar det som.
  • elitae
    sekretess skrev 2012-07-05 17:36:05 följande:
    det va du själva som uttryckte dig vem som lämnade.inte jag. ja och jag kan inte göra mer än det jag gjort så e det ...det är att gå vidare o släppa sitoationen o hitta ett eget liv. eller tills . det handlar inte om o va lat , men du kanske blir varse en dag som sagt.
    Ja eftersom du sa "killen lämnar" så antog jag väl såklart att han lämnade dig ? Nej, fortfarande.... Jag tänker ALDRIG släppa taget om mina barn så som du gör. Usch....
  • elitae
    sekretess skrev 2012-07-05 17:39:20 följande:
    du kanske skrattar . jag tycker ju inte det är ngt att skratta åt direkt .
    Vad är inget att skratta åt ? (Om du för en gångs skull kan svara på det man frågar)
  • elitae
    sekretess skrev 2012-07-05 17:43:39 följande:
    jag har svarat direkt från hur det funkar i verkligheten till skillnad från drömmarnas värld(-: du har inte frågat ngt direkt.
    Men suck, kan du någon gång svara på det man frågar... Är det verkligen SÅ himla svårt ? Inte konstigt att du ger upp när du inte fattar.... Vad är det som inte är något att skratta åt, frågade jag???
  • elitae
    sekretess skrev 2012-07-05 17:54:19 följande:
    tala klarspråk då så man fattar .
    Säger hon som säger "svarta o vita" istället för "på svart o vitt"
  • elitae
    sekretess skrev 2012-07-05 18:01:00 följande:
    jag är övertydgad om att jag är inte ensam om att tänka så här(-:(-: ha ha
    Nej, dom flesta som knaprar panodil tänker nog liknande. Du kanske ska sluta med det...
  • elitae
    sekretess skrev 2012-07-05 18:08:34 följande:
    vad e det du frågar om ........så fall har jag svarat på det om du menar ngt annat kan inte jag ta för givet.så fråga i gen då
    Visst kan jag fråga igen... Vad menar du med att det inte var något att skratta åt, VAD är det som inte är något att skratta åt ?
  • elitae
    sekretess skrev 2012-07-05 18:16:52 följande:
    det finns ngt som kallas komma överens utanför dessa rätter. det är den bästa måltiden på menyn har jag hört(-:
    Så ni kom överens om att du skulle adoptera bort barnet ? Vilken överenskommelse!
Svar på tråden adoptera bort