Det finns någon för oss alla!
jag och min sambo träffades genom en sida på nätet där vi började snacka lite oskyldigt och sedan när vi insåg att vi delade väldigt mycket; värderingar, åsikter, musik, intressen osv så började vi prata mer på MSN där vi pratade om drömmar, resmål, mål i livet, familjen osv. Och där insåg vi att vi var som varandra, fast olika kön. Därifrån tog vi kontakt genom SMS och använde oss flitigt av telefonen och sen en kväll så ringde min mobil och jag såg att det var han som ringde. Lite pirrigt svarade jag och 4 timmar senare la vi på. Det var första kvällen som vi pratade med varandra och detta fortsatte i en vecka tills vi insåg hur dyrt det blev att ringa, så vi bestämde oss för att ses.
En vecka senare, vilket vill säga ungefär 50 timmar i telefon senare stod han vid min dörr och var absolut det snyggaste jag sett. Uppklädd med skjorta o jeans, vax i håret och rockabilly så det bara skrek om det så visste jag vad jag vill där och då, och det var att ha honom som min!
Han sov över och vi hade det allmänt mysigt i tv-soffan med vin, lite plockmat och en bra film. Nästa dag åt vi frukost ihop och det kändes otroligt bra. Senare på eftermiddagen så åkte han hem och jag kände hur mina fjärilar i magen fanns där och längtade tills han skulle höra av sig igen. Senare fick jag sms och han tackade för helgen, maten och det fina sällskapet och att han gärna ville träffas mer. Det var söndagen.
På tisdagen satt jag och hade föreläsning och sms:ade med honom där han skrev att han hade ont i ryggen. Självklart tog jag tillfället i akt, skrev att jag kunde massera eftersom pappa är massör. Vi bestämde oss för att jag skulle komma till honom, äta lite mat och sova över och åka hem dagen därpå. Det var bara det att dagen därpå åkte jag tillbaka till honom och nu ett år senare har vi sovit och levt ihop varje natt. Idag är vi förlovade, renoverar lägenheten så vi kan köpa hus och skaffa barn.
Så ingenting är omöjligt!