Jag träffade min stora kärlek via nätet. På en porrsajt faktiskt
ingen av oss jagade nåt där, vi gillade bara sex och att prata om sex och allt möjligt annat med likasinnade.
Vi blev vänner där (trodde jag) men när vi sågs så insåg jag att han var intresserad, kanske tom förälskad...
Jag, som var nykär i en annan man tvekade faktiskt på om jag gjorde rätt som fortsatte med den andre mannen... Dels pga att killkompisen bodde 60 mil bort och den adnre mannen 'bara' 25 mil bort och dels pga, 'duktig' flicka som jag är, man 'gör' ju inte så, kastar allt överbord för första bästa som man gillar och som är trevlig.
Det visade sig dock att jag valt helt galet! Mannen jag var nykär i och som jag flyttade många mil till var inte alls den han visat så redan efter 3 månader letade jag annat boende, fick ett efter ytterligare 3 månader men efter 6 månader i eget boende så flyttade vi 'hem' igen.
Då bodde min killkompis bara 14 mil ifrån mig, men var inte singel längre...
Det förhållandet var dock inte alls bra, han blev psykiskt misshandlad och jag fanns där som vän och tröstade men kunde inget göra, ta sig los småste han göra själv. Till slut, efter ett par år sa jag stopp, jag orkar inte se dig må så här, och efter några månader med noll kontakt hörde han av sig, han hade gjort slut!
Och ville testa med mig men jag var feg och var rädd att bli 'den han glömde sitt ex med' så jag sa nej, hitta dig själv först.
Han skaffade sig då en kk, jag blev så klart lite besviken men tänkte att jaja, jag har ju en så.. (Som jag dock skulle ha avslutat med pronto om han bett mig)
Kk´n ljög om preventivmedel och han var dum nog att tro på det, jag som ville ha fler barn backade dels för att jag var sårad och dels för att jag inte ville vara orsaken til bråk mellan dem. Han tolkade mitt backande som noll intresse och gjorde ett försök med barnets mamma i ett riktigt föhållande. För 9 månader sprack det och den här gången sa jag inte nej, jag tänkt att vad fan nu har jag väntat i 10 år för tusan! Och, jag hade insett att han var den som gjorde att det inte fungerade med någon annan, han fanns i bakhuvudet hela tiden, och det var likadant för honom. (Tom hans mamma visste vem jag var och vid ett tillfälle träffade jag henne, då var vi fortfarande bara vänner, och efteråt sa hon, VILKEN trevlig tjej!
)
Nu är vi förlovade och bor ihop och ska gifta oss nästa år eller i vinter.