OktoberBebis2012 skrev 2012-08-17 22:11:52 följande:
Ah, Emmaljunga är poppis! Brorsan har en sån till sin lille grabb! =)
Den e superskön o köra!
Nä vi vet inte heller, och även om vi hade velat veta hade det inte gått. Bebisen låg helkonstigt i helt fel vinkel.... tittade rakt in i Ultraljuds grejjen så vi såg bara en döskalle... hehe =)
Thailand är nice!! Jag va i Pattaya och Bangkok -99... så det har hänt en del sen jag va där.
Har jag tur är killen snäll och hittar på nåt jättekul (typ en resa) nästa år när jag fyller 30... man kan ju drömma iaf! =)
Hu gammal e du? Ursäkta om jag ställer samma fråga flera gånger... =P
Vart i Italien va ni? Vi va i Rom förra sommaren.
Vi flyttade hit från Nykvarn 2010, och innan dess bodde jag i Haninge...
Ja vi hoppas att den ska passa oss, just nu har vi dock velat lite fram och tillbaka med vilken färg vi ska välja på tyget, svåra grejer det här ;) Men vi lyckades bestämma oss igår så när det väl är dags att beställa är vi redo!
Det ser väldigt konstigt ut när de "tittar" rakt mot en på ultraljudet. Bebisen kanske ville överaska er då också ;)
Jag är 28 år så min man har ett tag på sig att planera för 30 års present ;) Hoppas att det blir en resa för din del då, du får hinta om det på ett snyggt sätt ;) Ja Thailand förändras väl som allt annat hela tiden!
Vi var i Sorrento faktiskt, har varit där två gånger nu, en gång -97 också. Riktigt härligt och mycket god mat så klart. Skönt att ha fått lite värme och sol denna sommar då mina två semesterveckor var ganska så gråa.
Ingen fara =) Jag ställer säkert samma fråga flera gånger också, och just nu så står huvudet helt still med frågor! :S
Har du förresten gått någon förlossningskurs?