Inlägg från: Coccinelle |Visa alla inlägg
  • Coccinelle

Midsommargänget III

God morgon snyggingar!

Jag ar bajstrott idag och helt utan anledning, tycker inte om att vara trott. Forstar inte hur manniskor som ar standigt trotta gor.

Idag ar det sol har, jatteskont!

Jag tycker bara om Gyllene Tider sangerna bara for att Haller med om att gessle inte sjunger bra.

• Coccinelle

Sadar tyckte jag om filmen, kunde ha varit lite mer spannande kanske. Scarlett var snygg! Ewan ger jag tummen ner utan att veta varfor, han ser for vanlig och gra ut.

Jolie och Pitten har skaffat vaning i Paris by the way, coolt va! Snart ar jag Angie's basta polare De bor i ett helt vanligt hyreshus i 15e arrondissement à la M. tout le monde. Det far de +poang for tycker jag!

• Coccinelle

Usch vad det ar trakigt att ga pa toaletten! Jag maste kissa mest i hela varlden.

• Coccinelle

hahahaha Munter, tiddeli tiddelej jag tycker om nar du sjunger!

Undrar hur manga ganger om dygnet jag ska kissa da, nar jag ar gravid alltsa.

• Coccinelle

Dagarna blir langre sa det borde innebara att det blir morkare pa morgonen men nu ar ju solen uppe redan kl 7 kanns det som (jag sover da men det kanns som sa ) sa det blir nog inga problem att kliva upp.

Skont med fredag!!!! Jag har munsar, jakla bajs! Ocksa ar det slut pa dundermedlet och zinkpasta kanns jobbigt att ha pa jobbet... Hade jag inte klippt sonder visakortet sa hade jag kunnat ga till apotekaren pa andra sidan gatan och kopt nytt dundermedel, egentligen masta man ha recept men han ger anda.

wohoooooooooooooooooooooooooooooooo

• Coccinelle

Vada uppgradera FL? Vart gor man det? Ska kolla runt.

• Coccinelle

Pricken ska snart foda baaaaaarn wohooooooooooooooooooooooooo

• Coccinelle

Tja den har nya versionen ar garanterat battre an den forra, inte lika larvig.

• Coccinelle

Ah vilken fin karleksforklaring fina timisen! Har last din nya presentation och ville skriva i gastboken men jag fattar inte hur man gor sa bajs i det
    Jag aker snalskjuts pa din karleksforklaring tills pa mandag for jag tycker som du.

Kanns som alla gar hem tidigare har idag, det borjar bli tomt och klockan ar inte ens sex. Jag och mitt munsar ska ocksa ga hem snart!

Jag har inte sportat den har veckan och forra veckan sa gympade jag bara 1 gang... Nu borjas det, kontinuiteten har smugit sig pa mig och da ballar jag ur! Bajskorv! Kanske man ska tvinga sig att sporta 2 ganger under helgen for da kan man saga att jag ar back on track igen.

• Coccinelle

Tack for tipset Elin, jag ska forsoka det!

Skal Surfer

Det har far bli en sadan dar trakig fredagskvall, jag och munsaret gar och lagger oss nu.

Goodnight ladies!

Svar på tråden Midsommargänget III