Midsommargänget III
Morning!
Coolt att de lurade dig Surfer Bra gjort!
Jag ska titta pa niptuck och sedan ar det stadtime wohooooooooooooooooo
Morning!
Coolt att de lurade dig Surfer Bra gjort!
Jag ska titta pa niptuck och sedan ar det stadtime wohooooooooooooooooo
Jag kan tanka mig att det ar bysligt med mage ibland Elin, den forsvinner snart som tur ar Fast det hindrar ju inte att man blir arg pa den nar den val ar dar forstas.
Oj oj oj OZ, 18 ar! Vad fint att de ska umgas nu
Hello!
Harligt med mandag = harligt att prestera och kanna sig duktig wohooooooooooooooooooo
Jag far ingenting gjort pa helgerna langre, har ingen lust. Gar bara och drar tills jag tvingar mig sjalv att stada och det ar typ det enda vettiga jag far gjort. Jag skyller allt pa alldeles for lang och gra vinter Blekansiktet, munsaret, finnarna, extrakilona, latheten och allt annat daligt!
Eller sa gar jag igenom en livskris? Jag kanner mig ful och labbig, vet inte i vilket land jag hor hemma och ifragasatter hela min existens!
Vad det an ar sa far det vara nog! Dags att vakna upp och bli lite kreativ
Welcome back Plupp! Jag ar lite avis pâ din resa, lat sa himla bra
Det ar bra Timisen, bara gor!
Jag haller pa att planera semester i Sverige, jag hoppas att nagon utav er ar hemma sa att vi kan traffas da!
Ja HG och jag tror att jag kommenterade fast mitt minne ar mycket mycket kort och det kan likval vara en ibillning. Det ar just det dar mangkulturella och det liberala som drar mig men nar jag laste igenom papperen som ska fyllas i sa sjonk min entusiasm drastiskt
Vi ska nog fylla i dem men jag har inga forhoppningar pa att det gar igenom pga mannens nationalitet.
Jag rostar pa rott Elin! Jag vet inte riktigt vad en mjuklift ar men om det inte ar nagot man ska ha pa sig/over sig sa gor det val inget om den blir varm?
Bestallde lunch fran Bert's igen men den har gangen sa glomde de min farspressade apelsinjuice for 35kr !!!!
Later bra OZ, jag far bara positiv info om kanada pa sistone!
Har ar det 17° varmt idag, jatteskont!