Inlägg från: Coccinelle |Visa alla inlägg
  • Coccinelle

Midsommargänget III

Usch vad de dar ganttschemanen ar fula tycker jag, kan de inte designa jobbapplikationer lite mer! Fattar de inte att det ar roligare att jobba da.

Nu ska jag ha utbildning med 2 personer sa skarpning nu annars blir det bara surr surr.

• Coccinelle

Jag ar haaaar Flodisen!

Eller sa mar du illa for att du ar gravid, jag minns inte att du har skrivit att du har fatt mens annu. Aha!

• Coccinelle

Oj da forlat jag forsvann! Asch da, det var dumt med mens Jag som har gatt har och tyckt att det var spannande att du inte fatt det. Sorry missade det inlagget alltsa.

Klockan ar 18:30 och solen skiner

• Coccinelle

Hello girls!

Sitter har i soffan och ska forsoka jobba men min rygg kommer nog att protestera snart pga den ojobbvanliga stallningen. Ethernetkabeln ar for kort for att jag ska kunna stalla datorn pa bordet i andra rummet.
    Tyckte det var bast att undvika Paris idag, det kommer nog att bli ratt kaotiskt med alla strejker och manga pendeltag ar installda sa det lar ta tid at ta sig in ocksa.

Plupp var bra men Mulle ar minst lika bra. Heja Anemone!

• Coccinelle

Go kvall go kvall!

Bra att du ar tillbaka Toca

Skont att Tanten mar battre, ta det lugnt nu!

OZ, tycker synd om dig och din nacke, hoppas du blir bra snart.

Jag sitter har och dricker viiiiin, jatteskont Har haft ett mycket tillfredstallande samtal med fadern, vi pratade om mig

• Coccinelle

Prutt prutt

Det blev ingen sovmorgon trots ledig dag, de kom och lagade dorren tidigt imorse vilket i och for sig var pa tiden. Ytterdorren har varit sne sedan vi flyttade in och det har bara blivit varre med tiden, man var tvungen att lyfta och dra for att oppna och stanga. men nu ar det fixat!

Pa vag till London, Anemone busy woman! Nasta gang kan de val skicka dig till Paris eller det kanske ar du sjalv som bestammer vart du ska aka?

• Coccinelle

Tror jag ska ga och baka cookies, ska forsoka hitta en "nyttig" variant.

• Coccinelle

Pandura pysselsats Toca, ha sa roligt!

Ah vad kul om du kommer till Paris Anemone!

• Coccinelle

Tank om man vagade saga "pratar du med mina brost eller med mig" i sadana lagen!

Svar på tråden Midsommargänget III