Inlägg från: Anemone |Visa alla inlägg
  • Anemone

Midsommargänget III

Tjena bajsbrudar! Jag har haft en riktig bajshelg! Vi har kört ett gäng lass dynga till trädgårdslanden vid stugan. Tonvis (typ...) med BAJS! Men solen sken och humöret var på topp. Allt detta bruna klet fick mig osökt att tänka på ett gäng galna cyberflickor.

• Anemone

Timisen - vad ska man säga? Oflyt. Jag hoppas att alltihop slutar på bästa sätt i alla fall!

• Anemone

HG - det låter som en jobbig sits. Finns det någon liten chans att det skulle kunna öppna sig någon intressant jobbmöjlighet för dig om ni skulle besluta er för att flytta? Jag förstår att det känns extra tungt med tanke på att ni redan har planer på nytt boende och så. Det kräver ju en del an en att vänja sig vid tanken på en flytt. Självklart skulle vi Stockholmare göra vårt bästa för att få dig att trivas om ni kommer hit!

• Anemone

Vi har haft kompisar här i eftermiddag och käkat sill & lammstek & annat gott. Man är lite seg när man har nubbat sedan klockan 13. Det är nog lika bra att öppna en öl till och hålla en jämn och hög nivå tills det är dags att stupa i säng. Nils Oscars Kalaspåsköl är nääästan lika bra som vårt hembrygda. Skål då!

• Anemone

Vem skulle tacka nej till Munters rester? Inte jag i alla fall!

• Anemone

Grattis Timisen! Du ska se att det blir en liten räka! Superspännande! Måste genast leta mer info om vad som hände egentligen.

Jag har också börjat spraya idag, fast av en mycket tråkigare anledning. POLLEN!

Tanten - precis som de andra redan har sagt så hoppas jag att du kan se det från den positiva sidan. Du har väl ungefär en miljon saker att begrunda just nu?!
    Sofflocket skulle inte sitta helt fel för egen del just nu...

• Anemone

Elin - kan du föreslå en bra bilmekaniker i vår stad? Vi har blivit erbjudna att FÅ en bil av en polare. Naturligtvis är den inte felfri så jag skulle behöva kolla upp vad det skulle kosta att fixa problemet. Och du har ju lite erfarenhet av bilstrul tänkte jag... Har du något tips?

Hur står det till med bäckenet förresten?

• Anemone

Bebbe - ny tråd vore fint!

Hehe, Timisen! Klart att vi läser, vi bara låtsas ignorera dig ibland!

• Anemone

Shit du Surfer! Om du är yrslig nu så är det NADA mot vad du kommer att vara när orgeln dånar igång och det är dags att skrida fram mot altaret! Men what a feeling!

Svar på tråden Midsommargänget III