Midsommargänget III
Fab traff i slutet pa juli alternativt borjan pa augusti tycker jag... Vart ni vill jag kommer
Fab traff i slutet pa juli alternativt borjan pa augusti tycker jag... Vart ni vill jag kommer
Hej och ha!
Jag vet inte om jag redan har skrivit har idag eller ej, ar lite snurrig for ovanlighetens skull
HG, varfor ska ni umgas med svarisarna i en stuga om ni inte vill det? Jattedum fraga sakert men anda. Om det ar utav ren uppoffring for att man maste sa tycker jag att det ar en mega mega uppoffring!
Jag behover ett virtuellt provrum till mitt lilla projekt, tips anybody?
Heter det open source pa svenska ocksa eller finns det en svensk term?
Tack!
Tack A!
Nej ALLA vill bo i paris innerst inne
Haha ja men oppet forbannad till en viss grans kanns bra, den ovrskrids dessvarre allt som oftast har.
Jag har precis skrikit ut en guldmedalj i flest svarord till en kvinna som sitter nagra skrivbord bort, hon sitter dar helt sjalv och kommenterar precis allt hon gor och eftersom hon aldrig ar nojd sa blir det mest svarord.
Idag gick det forbi ett demonstrationstag utanfor mitt kontor och det var banne mig fler kravallpoliser an demonstranter!!! Skandal.
OK det blev lite fel svenska i den dar guldmedaljs historien kanns det som, men sant far ni ta
En sak ar saker, det kanns som att svenskan blir samre ju battre jag blir pa franska.
Ah OK, ja om mannen inte vet sa blir det svart att planera annorlunda.
Fast jag kanner med dig HG for sant dar ar inte kul, det ar redan jobbigt nog att ha manniskor man tycker om nara inpa under en langre tid. (langre tid = mer an 2 dagar)
Vem ar tradens skraplisa da
Jag ar sa torstig! Men om man dricker sa maste man kissa och deeet ar trakigt. Ska dricka anda.
Jag kanneer en person som maste ta av sig alla klader innan hon gor sina behov. Undrar vad det betyder och nej det ar inte jag.