• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Tant T

Moss!

Toca med turban runt midjan och Timisen med kalott och korkskruvslockar i råttsvansarna! Det vore väl en syn för just gudarna!

Toca, jag känner igen mig, jag kände mig oxå vaaaansinnigt pluffsig nånstans där vid den tiden (och gör fortfarande...) och jag tänker inte säga så mycket mer, den känslan går liksom inte alltid över...

Men det är fredag i alla fall!

• ElinPeelin

Toca, ta bort piercingen helt istället, eftersom din inte är så gammal! Du riskerar att få ett fult stort ärr. Bättre att tabort det nu och låta det läka igen det som går och göra nytt sen, när bullen är färdig gräddad!

• ElinPeelin

jag håller med dig Tanten. Det är ju fredag! Jippie!

• Surfergirl

Morning ladies.

Fredag... vi har ingen fredagsvisa än! Cocci får skriva en när hon vaknar.

• Tant T

Tills Cocci vaknar kan man alltid gnola på The Cures "Friday I'm in love"!

• Surfergirl

Det är ofta det är fredag tycker jag!

Käkade bröllopsmenyn igår. Den blir fab!
    Uppgraderade vinet till en Pinot Noir till huvudrätten, budgeten spricker lite men va faaaaan, en dag i livet får man vara lite oansvarig.

Så förrätt: Ceviche på pilgrimsmusslor, mango, lite apelsin och citrus. Till det marinerad lax. Vinet en Riesling.
    Huvudrätt: Halstrad hälleflundra och potatisterrin. Vin: Pinot Noir.
    Dessert: 3 sorters Chokladmousse som var bakad på nåt sätt med en botten. Dessertvin till. Började blir slirig vid det här laget så jag har glömt vad det hette

• toca

Den bröllopsmenyn kommer göra mig avundsjuk mer än en gang! Alldeles särskilt förrätten. Mmmmmm....

• Tant T

Shit, vad gott det låter Surfer!! Men du, får man äta hälleflundra om man är gravad...? Man vet ju aldrig vilket tillstånd som råder i maj...

Und jetzt: fikatajm med fredagsbröd!

Svar på tråden Midsommargänget III