• flinx

Midsommargänget III

Morrn morrn!

Hehe hur olika man kan ha det - min mor ringde igår - jag screenade och sket i att svara...

Har så kul i storstan Munter - jag är säker på att vi ses i sommar då det blir västkustfabrendezvous!

• flinx

Men men, vår relation har toppar och dalar! Just nu är hon ego-fixerad men jag känner jag behöver vara det oxå så då är det lika bra men minimal kontakt.
    Har hantverkare på gång hemma! Gut! Ny el dras för tvättmaskin och tumlare - tjohoo!

Insåg att spjälsäng gick att använda som grind för hunden så hon inte stryker emot nymålade ytor! Perfekt!

• flinx

Så får jag försöka komma ihåg att man inte kan lämna barnet som man kan med hunden... Utanför ica i ett koppel och så... Annars är nog mkt i uppfostransväg överförbart!

• flinx

Fast andra (läs småbarnsföräldrar utan barn) brukar inte gilla att man drar paralleller men det ska bli sååå skönt att kunna göra det med fog för det! Då kan de liksom inte argumentera emot!
    Fast hemma har vi redan ett tydligt problem: matte är hyggligt konsekvent i uppfostran - husse är det inte...

• flinx

I vecka 23 var jag hos BM och lyssnade på hjärtljud för första gången. Då fick han in en buff på mikrofonen och hon sa att det var en spark. Jag hade nog trott det var bubblor innan. Jag har skrivit att jag känt nåt liknande i v 22 men det var alltså inte förrän i 23 som jag verkligen fattade vad som var vad. Och för mig har det adrig känts som "sparkar" utan mer som buffar och i början bubblor! Tror moderkakan har dämpat endel.

• flinx

Klick... aldritg sett - är det inte inläggsräknaren?

• flinx

... blev nästan lite tårögd! Fint skrivet. Skönt att läsa när man tycker det hela fortfarande känns en smula läskigt!

Svar på tråden Midsommargänget III