• flinx

Midsommargänget III

Flinis!

Usch och fy men jag förstår om ni vill ha hemlisen för er själva men SUR är jag!

Jag oxå logga ut, ta vovven i snöret och gå ut. Usch på dig Elin. Har man sagt A...

bajskorv!

• flinx

Sen i fredags..... jag skulle vilja säga sen i september!

HG och Esther-Schwester!!

När och var ska vi ses brudar!?

• flinx

..och där fick vi ju förklaringen till den tidigarelagda operationen! "blir pappa till sommaren"... blaha blaha! Snyggt jobbat Herr T!

Hihi - en annan är oxå hemma HELA dagarna!

• flinx

Har aldrig ägt såna däringa vita konståkningsgriller men så är man uppvuxen med grabbar oxå!

Hos Flinxan pågår: taveluppsättning/packning av _väskan_/syprojekt!

Men först LUNCH framför Oprah kanske?och sen shopping till systers födelsedag!

Har lyssnat på KU-utfrågningen på P1. Mkt undvikande svar och mkt partipolitik! Nä - lite Oprah låter bättre!

• flinx

Japp, vi var dit en sväng och jag minns jag hittade en Nixa (tror jag) som jag gillade men för stor storlek. Men man fick ju inte fota klänningen och den jag ville ha var änsålänge bara i provkollektion så det fanns inga bilder att ta med hem så jag minns vi surade lite över att de ville att man skulle bestämma sig på så lösa grunder (rätt dyra inköp ändå...). Stället är väl OK. Det var "tanter" som jobbade där men jag kan tyvärr inte säga att det var bättre på vare sig Remanns, stället på kungsgatan eller där jag till slut handlade (i Alingsås!!). Det är nästan inga ställen som jag upplevde som genuina utan mest "sälj sälj".

Har oxå funderat på att tunna ut brynen men det kanske är dumt att göra nu när man snart kan skippa all sån form av underhåll! Allt som ger konstig utväxt bör väl undvikas.

Hm - har en tiggande hund bredvid mig. Hon vill åt min lunchmacka.

• flinx

Har en dajt med tvättstugan.... höres!
    Min blev en Forever Yours - inte heller den dyraste men som sagt - de tusenlapparna som det skiljer till drömkänningen sitter bättre i ringen än i klänningen om man måste välja!

• flinx

Hm har tyvärr bara erfarenhet av Photoshop CS men du kanske har Photoshop Elements? Det brukar följa med de flesta kameror. Annars kan du skicka bilden till mig så kan jag redigera!

Svar på tråden Midsommargänget III