Midsommargänget III
Fick inte länken att funka!
Fick inte länken att funka!
Vin... Maken drack nån pilsner igår sen jag sagt att det var osannolikt att vi skulle fara in på stört. Så gick det med hans vita period!
Kollar DH-repris, det hickar i magen och jag syr på maskinen! Vill oxå dricka vin.
Invigningen igår var OK men vad gjorde Yoko Ono där och sjungandet av Imagine.... Bu tumme ner. Lika uppfinningsrikt som om musiklärare Bernt på Åstorpsskolan har FN-tema med skolbarnen!
! Schysst! Bara sådär!
Bra med det avprickat! En Nixa? Forever Yours?
Jo, de brukar vara väl tilltagna i längd. Men vet du vad du ska ha för skor? Jag körde ju rätt höga doningar och det är nog skorna som jag varit nöjdast med! De har fått hänge med på fler fester då de stcker svagt i rosa och inte helt klassas som brud-pjuck. Love my shoes!
Oh så somriga sidor Vagabond hade - gillade klänningarna.
Men hos oss är det absolut inköpsstopp på allt nu!
Vita skor kan man helt klart ha till allt. Spec. Jeans. Nu fick jag jeanslängtan igen. Hoppas jag kommer kunna komma i mina smala Nudies igen!
Same to u!
Jag blev oxå förvånad över Esther på amerikanska brud-siter!
Klart vi kommer på surfers bröllop! Bjudna eller inte - vi vet ju varty och när! Nu när inte kunde komma till Tocas!
Jag surfar/sitter på solig balkong/syr/tittar på OS - MULTI tasking!!
Ta hand om dig T - kanske skaffa vetevärmare? Kan hjälpa ryggslut och höft.
Vill oxå shoppa skor och kläder men ska se att jag får några pengar alls nu först. Lär befinna mig i the twillight zone mellan lön och fp ett tag...
"bjuda hem och dela ut manus" well put Timisen! Känner igen ett par nick i den tråden.