Midsommargänget III
hej o godmorgon, alla!
Jag tror Toca o Bebbe håller oss på halster?
hej o godmorgon, alla!
Jag tror Toca o Bebbe håller oss på halster?
Gick till jobbet idag. Lunkade lite lugnare, men har nu ont i rövva (bäckenet) så när jag reser mig ser jag ut som en anka...
Fick igår papper fr försäkringskassan, som man ska fylla i!!! PANIK!!! Ge mig tips, please!
Ska till den berömda BM berit nästa torsdag, ska ta upp det då med henne. Maggen har ju vuxit som faaan senaste veckorna, så det är inte så konstigt egentligen.
Ryssland är en högriskare, men ger bra pengar om man VÅGAR Jag har satsat lite pengar dom har dubblerat sig hittills...
Åh nu kom jag på att jag har kollat upp detdär med fostervattnet som byts ut hela tiden.
Det går från fostervatten, till att barnet dricker eller får i sig det, som sen tas upp av moderkakan och från moderkakan går det ut i mammans kropp, och kommer ut som svett, urin och andra härliga kroppsvätskor!
Detta sker alltså allt eftersom, dygnet runt.
"halv"dag idag, dvs slutar 15...
Kul att lillpricken är redo för att bli utkrystad!
godmorgon alla som är kvar hemma (undrar hur det går/gått för HG)
Grått o trist väder ute, så idag vet jag inte alls vad vi ska göra... städa?
jippy!
Leverpastej och Makrill på TUB är nog det bästa som har hänt i livsmedelsdisken på länge!
Har varit ute på en promenad idag på 5km. Provade fogbältet och det hjälpte! Visst är jag slut men inte lika ont (ännu).