Inlägg från: ElinPeelin |Visa alla inlägg
  • ElinPeelin

Midsommargänget III

Igår kväll träffade jag min fd kollegas tjej (var där och åt) och vi pratade barn o sånt. Hon tyckte min mage är liten (!) för att bara ha 100dagar kvar. Sen tyckte hon att det är riskabelt att köpa vagn fr tyskland, eftersom man inte kan serva den här i sverige hur som helst? Nån som vet?

• ElinPeelin

länkarna ovan är alltså två olika...

• ElinPeelin

Vi har ätit rökt sik med kokt potatis och romsås. Efterätt blev en AhlgrensBilarGlass. *mums*. Men jag kräktes upp hälften, så jag lär bli hungrig innan jag somnar.
    Har planer på att försöka hålla mig vaken till 23, för att se Great Britan på kanal 2, eftersom jag missade det i onsdags när vår tv-sändning låg nere.

Smakade nån klunk av sambons vinflarra ikväll, och det var gudomligt! Så om jag vore Timisen så skulle jag öppna en flarra på engång! En stor fördel är om man har en vakumpump, så man slipper tvinga i sig hela flaskan själv ?

• ElinPeelin

Nej, jag tror kräkningarna har kommit tillbaka nu när magen börjar trycka uppåt. Har haft ett tag när det "bara" har varit kräkningar på mornarna. Men senaste veckan har det kommit upp på kvällarna oxå. Så jag är beredd på att kräkas lite då o då.
    Känns bättre att kräkas än att sitta och svälja o må illa hela kvällen, för då "går det över".

• ElinPeelin

Bytte tillbax min bild, för att ni ska se att jag VISST använder dom dyraste och bästa ansikts och kroppskrämerna som finns! Mona Selitz och Lena Nyman och jag brukar FAKTISKT byta tips och trix med varann.

• ElinPeelin

Bree har läskigt fin och slät hy...

• ElinPeelin

vi fick tidning i morse... *räcker ut tungan och retar Munter*

• ElinPeelin

Trodde vi skulle få sol idag, men det snöar ju!

Svar på tråden Midsommargänget III