Inlägg från: ElinPeelin |Visa alla inlägg
  • ElinPeelin

Midsommargänget III

vikaren är snäll och smart, så jag tycker om henne. Men det är trist när man måste JOBBA hela tiden när hon är vid min sida. Kan ju inte logga in här....

• ElinPeelin

haha Rally! Fisar är roligt, särskilt när man är gravad!!! Jag hade oxå fruktansvärda långtradar mökar i början

Igår var jag på gravningsVattenGympa och det var riktigt kul, och jobbigt, men inte FÖR jobbigt. Helt klart ett sätt att träna som jag kan tänka mig utan att vara gravad. Det var kul och träffa och prata med andra gravade i olika storlekar, och få dela info med. Man tittar på varandras kroppar i duschen och blir imponerad av hur olika alla är!

• ElinPeelin

Rally, jag smörjer båda mage o tuttar med Mandelolja från apoteket (har använt jordnötsoljan tidigare, men båda är luktfria, o jag märker ingen skillnad) Bodybutter är skönt oxå...

• ElinPeelin

hallå hallå, vill bara stoltsera med att jag är inloggad!! Men ska lägga mig strax.

Druckit några glas vin ikväll och kännner mig lite småfull...

• ElinPeelin

ähh va trist att ni är så skarpa...

måste erkänna att jag satt o klurade ett tag innan jag kom på den där

Idag ska jag våga mig upp på vinden och leta upp ett tunnare täcke, för jag har fått värmeböljan i min kropp nu. Det är läskigt uppe på vår vind, så jag kanske får avvakta till sambo kommer hem.

Nu, LATTE!

• ElinPeelin

japp, kärringar är vi allihopa!

åH va skönt det låter HG, här är det jätteblå himmel så jag ska klä på mig och ta mig ut en sväng (men inte springa )
    Rensade/städade på vindsförrådet o fick bort en kasse med skräp i alla fall. Hittade vårt gamla täcke där som jag skall byta till.

Känner lite symptomer av urinvägsinfektion idag. Ska dricka massor och se om det försvinner.

Kanske tar en sväng till IKEA i eftermiddag innan jag ska hämta upp sambon. Skönast att gå där ensam.

• ElinPeelin

HAHA surfer, jag tycker det var jätteroligt!!!

• ElinPeelin

Vi har varit en snabbvisit på IKEA! Införskaffade spjälskydd (till spjälsängen såklart) och nya sängkläder till våran säng. Inga servetter. Inga ljus!!!

Svar på tråden Midsommargänget III