Inlägg från: ElinPeelin |Visa alla inlägg
  • ElinPeelin

Midsommargänget III

en fundering:

Fostervatten. Det byts ut var 3:e timme. Men vart tar det vägen? Är det flytningar som kommer ut, eller vaddå?

• ElinPeelin

Man byter väl inte allt vatten på engång, utan det byts allteftersom. Men det måste vara därför man har flytningar, eller?

• ElinPeelin

hittade på nätet ang fostervattnet:

...och när det bildas nytt så tas det gamla upp av kroppen, och kommer ut som all annan vätska, som bla svett och urin ....

• ElinPeelin

åh va kul att du blev överraskad rally!

• ElinPeelin

HEJ O HÅ

fan va less jag är på mina arbetskollegor just nu, vill bara kräkas innanför kragen på dom allihopa.
    Känner mig bara jätteirriterad och drar mig undan.

Det är väldigt bra med läkare i familjen tycker jag. Gyn, patolog, kirurg ....

• ElinPeelin

Jag har en patolog i familjen, och en gynekolog, och kirurg (som har erbjudit sig att knyta mina hemmoroider, liggandes på köksbordet)

Fröken P var "sjuk" idag (läs -söndergråtna ögon?) medans Herr K var på jobbet och hade 3dagars skäggstubb (=sliten) så jag anar att dom haft ett "prat" eller nåt... -bara vad jag tror-

Såklart MiniToca får syre i magen. Snoret får du behålla själv.

Cocci: aldrig att man skulle få en sån komplimang i en hiss här i sverige!?! Inte ens 02,50 vid baren!?!

• ElinPeelin

Har beställt vagn nu! Åh va skönt! Det blev en Teutonia Fun, svart med orange lift.

Svar på tråden Midsommargänget III