Inlägg från: ElinPeelin |Visa alla inlägg
  • ElinPeelin

Midsommargänget III

Hoppas ni söder om söder om söderbönor får en nice träff idag! Här har solen gluttat fram och man känner sig redan gladare.

Idag pratade jag med mitt ex, som försöker bli gravida, o dom har bestämt att dom ska göra en utredning snart om det inte händer nåt. Däremot så sa han att dom ska ha uppehåll nu nästa äl, eftersom dom inte ville ha ett barn som föds till juletid... Lustigt att man reagerar när folk säger så? Men dom kommer väl till det stadiet sen när dom struntar i om födelsemånaden passar eller inte...

• ElinPeelin

Va faaan Bebbe?? Komma här o komma och kliva in hos Timis utan att rådfråga mig först??? *fnys* Må din grädde surna (menar i semlan alltså...) Jag ska minsann gnida mina lökar så tårarna rinner på dig!

• ElinPeelin

Toca, hoppas du inte har fått lunginflammation? Låter inte bra det där....
    Får du upp gul/gröna slemmisar med lite blod i? *orolig*

• ElinPeelin

Ha ha, Timisen är det du som är "the supernanny" som ska till Bebbe sen?

• ElinPeelin

Dom har försökt drygt 1år, kanske 1,5år tillochmed. För han har berättat att dom gjorde uppehåll när dom hade planerat in thailand resa. Men självklart hoppas jag på att dom grejjar det, och dom verkar inte vara jättestressade eftersom dom känner att dom har "råd" att hoppa över några månader lite då o då.

• ElinPeelin

jag misstänker att jag får Bebbes sura grädde inmosad i ansiktet snart?

• ElinPeelin

Prickens enda hot är att hon gnider den polyester rika pläden mot håret, så man blir statisk?

• ElinPeelin

Näe förlåt, nu ska jag bli snäll kicka igen....

• ElinPeelin

Som ni märker så har jag inte min vikare vid min sida just nu.... passar på att göra viktiga saker medans hon är ute på uppdrag.

Ikväll ska jag på vattengymnastiken för första gången, o jag är lite nervös. Mest för att visa mig blekfeta kropp, samt att visa mina dåliga simegenskaper. Får man ha flytringar runt armarna?? Ähh jag kom på att fläsket flyter så bra ändå?

• ElinPeelin

Ok då kan jag lugna ner mig Toca. Men dom svarta prickarna i kräkset kanske är levrat blod? Du får väl ta en och klämma o smaka på?

Svar på tråden Midsommargänget III