Inlägg från: HååGe |Visa alla inlägg
  • HååGe

Midsommargänget III

Hur har det gått idag Timisen? Har du skrivit om det för längesedan? Är jag bara sen som vanligt?
    Chablis = gott! har just nu en Chardonnay från Nya Zeeland i kylen som är supersmarrig också! Hawkes Bay Chardonnay heter den. FIn till kycklingrätter och säkert bra till ceasarsallad.

• HååGe

Dricka öl med sugrör var nog det närmaste knask jag kom (neej, präktiga jag har rökt på en gång...!!).
    Ja, var är Binkan? Lost in furu-paradise?
    Amfetamin skulle jag vilja ha mot sömnbristen. Bantningspiller innehöll ju det förr. Nu är det GI som gäller.
    Rally - gud vad kul med lite symptom och grejer. Vecka 6? Hoppas innerligen att du slipper kräkningarna - eller vad säger Elin?

Idag är det så vårigt i Götet att jag blir sugen på att shoppa vårskor, vårjeans, vårjacka, ny handväska etc etc etc

• HååGe

Om ni fick utbilda om er till vad som helst - vad är erat drömyrke då? Eller har ni drömjobbet redan?

• HååGe

Flinx har nog inte tid... Det var jäkligt svårt att hålla ett öga på FL de första veckorna tycker jag.

• HååGe

Knask - jo det är när man stoppar en pipa med skumtomtar och tänder på...

En cigg!?? Det var ju hur länge sedan som helst. Man KAN inte gå ut på balkongen och röka när man har en Hj. Jag är sugen lite nu och då, men jag håller mig. Fast maken och jag kalasade på cigarill i helgen. Jag hade handskar på och läkerol i fickan. Man vill liksom inte andas tobakstunga på honom.

• HååGe

Javisst Surfer! Veterinär! Fast läkare kommer som nummer ett för mig. Betygen räcker inte dit heller. Min brolla pluggar till Veterinär i Budapest. Kostar en slant, men det är lätt att komma in. Tänk om man hade tänkt på det när man var 20? Läkare kan man också läsa till där nere. Jag hade nog aldrig vågat flytta till östeuropa när jag var 20.

• HååGe

Jag har sett den filmen säkert 4 gånger. Hade soundtracket när det begav sig också. Min man har aldrig sett den. Jag drog citatet "nobody puts Baby in the corner" och han fattade noll. Maken grät ADLRIG tidigare, men sedan han blev pappa har det hänt ett par gånger - fast inte åt Dirty dancing!

• HååGe

Ja Cocci, det måste också vara roligt! Då kunde du ha ritat en härlig kåk åt oss!
    Blev han inte stött alltså? Det hade nog de flesta män blivit eller? Fast han kanske är väldigt trygg i sig själv och bejakar sin feminina sida?

• HååGe

Jo det stämmer Elin - jag vart liksom glad först när illamåendet kom. Sedan avtog det ibland och då blev jag superorolig att barnet hade dött (men han sover i hallen så det gjorde han ju inte). Sedan var det inte så skoj att må illa under bröllopsmiddagen, så passa dig Surfer!

Svar på tråden Midsommargänget III