• emtfb

Clearblue & Pergotime

Hej! Här vill jag hoppa in :) Jag har börjat en första enkel kur med pergotime, idag! Har också vääääldigt oregelbunden mens. Och vi jobbar på vårat första barn, sen september.
    Kul att hitta en som också börjat precis, är det första omgången med PT? :) 

• emtfb

Jo jag tyckte jag kände igen dig:) Okej jobbigt, men skönt att det är igång igen.. Va du in och kolla om du fått nå ägg av pergo? Tänkte bara höra, ja blödde rätt mycket igår (3:dje mensdagen) sen tog Jag första tabletten pt & nu blöder jag inget alls, är de så för dig? Tänkte om de va normalt..

• emtfb

Okej, för ja ska in nästa fredag och kolla.. Okej, det visar sig hur de är, borde nog ringa upp Gyn och höra kanske..

• emtfb
    Jendeas skrev 2012-07-21 06:14:12 följande:
    Var orolig att pergotime inte skulle göra någon verkan denna månaden, men enligt ferilitetsmonitern har jag nu haft 2 dagar ägglossning. Eller ja hög LH iaf ! 
    Härligt :)
    Ja va in på vul igår, och jag har ett ägg, så nu kör jag med stickor och inväntar ÄL som gyn sa skulle komma 23-24.. :) 
  • emtfb

Ja det vore väl hur bra som helst om de kunde ta sig. :) Jo jag är också helt värdelös på ÄL och allt de där.. Men vi har sex varannan dag tills äl testerna börjar stegra, så då kör vi på varje dag.
    Men det är inte så himla kul att ba "kom nu baby så kör vi en sväng i sängen, vi får inte missa ÄL" haha, men vad gör man inte.. ;)
    När har du BIM Jendeas?  

• emtfb

Nej inte jag heller! Okej då är den nån vecka före min då, spännande!! :) Nu har mina tester börjat stegra, men inte alls så starkt ännu. Men nu kör vi på varje dag är de tänkt.. :P

• emtfb

Näe, vad trist Elin! :( absolut, heja oss vi ska inte ge upp, det ska fanimig ta sig!! {#emotions_dlg.flower}

• emtfb

En fråga bara, lär man vänta 1 månad med mens innan man kan påbörja nästa kur med pergo? Hoppas det är en liten där inne jendeas!:)
    Själv väntar jag ivrigt tills nästa vecka

• emtfb

Då min mens ska komma, känner mig gravid (ont i brösten, mår illa, trött, yr

• emtfb

Nej ja ger upp, kommer bara hälften av inläggen..:) vågar iaf inte hoppas på att jag är gravid!

Svar på tråden Clearblue & Pergotime