• emtfb

Clearblue & Pergotime

Verkligen, men fan inte deppa, nu jävlar 3dje gången gillt eller hur?!:)

• emtfb

Drygt att leva i den ovissheten längtarefterbebis, hur går det med vikten då?:)

Härligt Elin;) hoppas den dyker upp då!!

• emtfb

Okej, konstigt att man "måste" göra VUL inom vissa kommuner och andra inte.. Men rätt skönt att veta hur många ägg man har och om det är nån som kan släppa.. :P Men sexa på riktigt nu så hoppas vi på ett + från din sida! :)

• emtfb

Okej nej för de tar bara en massa tid och pengar, tur att de finns högkostnadskort eftersom ja är stammis nu haha! Oj jag råka skriva fel, 'sexa på riktigt nu' menade såklart sexa riktigt nu, haha!
    Skönt att de känns så, inte lika stressande på nå vis då eller?

• emtfb

Förstår det. :) men som med allt, de finns nackdelar och fördelar.. Jag var in på vul idag och har två fina blåsor som förmodligen kommer släppa på onsdag eller torsdag:) så ikväll och alla andra dagar den här veckan blir de åka av;)

• emtfb

De kan jag lova, nu kör vi på som för kung och fosterland;) hejaheja!! Okej dryg väntan Elin, hoppas tiden går fort! :)

• emtfb

Usch jag lider med dig längtarefterbebis, innan pergon levde jag i samma ovishet som dig. Så jävla irriterande när inte mensen kommer! Hoppas den behagar att dyka upp snart.

Idag är strecket på ÄL stickan mycket starkt! Så idag och resten av heljen så kör vi på som sjutton. Och hoppas att det kan ta sig! :)  Du har inte känt av ÄL ännu, jendeas?

• emtfb
    Jendeas skrev 2012-09-29 08:42:43 följande:
    Längtarefterbebis, de är frustrerande jobbigt med så långa cykler eller när mensen vägrar dyka upp..Ovissheten är hemsk. Håller tummarna för dig :) 

Emtfb Heja, hoppas ÄL är på gång.. Skulle inte du haft ÄL i mitten på veckan?
    Nej jag har faktiskt inte känt av ÄL denna månaden, sätter min högra hand på att jag säkert inte haft nån bara för att vi slutade med monitorn.. Förvånar mig inte med den oturen vi har haft :)) haha. Iaf så borde den va idag efter att ha räknat med att den kommer likadant som den gjort innan. Vi sexar på iaf :) 

Jo gyn sa att jag skulle haft den onsdag-torsdag. Men testade mig nyss också, strecket var ganska svagt om man jämför med igår, då de va starkare än kontrollstrecket. Men vi har ju garderat oss och haft sex hela veckan och vi kommer ha det några dagar framåt, bara för att försäkra sig om att man inte missar ÄL. :)

Okej ja det vore ju typiskt om du inte skulle haft ÄL denna gång, men det får vi hoppas på att du haft eller har nu! :) Bra, kör hårt! :D 
Svar på tråden Clearblue & Pergotime